Lengvas būdas nusižudyti

Gal tai ir nėra patarimas, kurį turėčiau būtinai parašyti, bet kadangi vistiek atsiranda žmonių, ieškančių idealaus varianto, tai tegul paskaitinėja ir čia. Nes, manau, galiu pasiūlyti lengvesnį, greitesnį ir paprastesnį variantą nei yra dažniausiai naudojami praktikoje. Tai va:
Atsisėsk, atsigulk ar kitaip įsitaisyk tau patogiu būdu ir patogioje vietoje. Užsimerk, sučiaupk lūpas ir nustok kvėpuoti. Vieną ranka dar reikėtų užspausti nosį, kita – burną. Na, dėl viso pikto, kad nekiltų pagunda. Šalutinių priemonių naudoti nereikia.
Ir viskas – belieka laukti kulminacijos. Manau, po penkių minučių norai turėtų išsipildyti.
Jei pavyks – iškart sveikinu ir lenkiu galvą prieš geležinę valią. Bravo! Bet jeigu vis dėl to po geros minutės instinktas nugalės ir godžiai pradėsi ryti deguonį, tai būk geras, padaryk išvadas ir susimąstyk, ar tikrai to nori.
Vas 2nd, 2009 at 12:14 vakare
Labai taiklus pavadinimas ir aktuali tema. Aš labai stebiuosi žiniasklaidos straipsnių detalumu, tad sakai visokie emai ir kitos vidinės tautos gali vadovėlį iš jų pasirašyti…
Vas 12th, 2009 at 9:17 vakare
Kažkada buvo man užėjęs siekis nekvepavimo rekordo siekt. 1min 52s ištvėriau.
Vas 15th, 2009 at 1:03 ryte
As sita bandziau na bet man kazkaip nepavyko..
Vas 17th, 2009 at 9:49 ryte
Maža tau gerai skūrą nudirt už tokius straipsnius. Kam reikia ir patys susigalvoja
Vas 19th, 2009 at 3:08 vakare
Nuostabi straipsnio mintis! Ir nepurkštaukit, kad reikia autoriui skūrą nudirti.. Šokdamas nuo devynaukščio jau nebeapsigalvosi.. Malalietkos greit suprastų, kad visgi nenori mirt
Vas 24th, 2009 at 2:07 vakare
Super! labai taikli ironija.
Bal 12th, 2009 at 8:44 vakare
Sauni, mintis…
Man patiko, nieko ypatingai skausminmgo. turetu padeti…
Bir 13th, 2009 at 8:50 ryte
debilai ,zudytis… jus nenormalus ,speju gotai,emo sueja i tinklapi kurie nesupranta ka veikia gyvenime ir kas esa .apsoliutus atsilikeliai tokiu minciu turi.
Bir 13th, 2009 at 1:53 vakare
Manau prasta mintis, nes be logikos..
reikia imtis tokio būdo, kad būtų užtikrintas ir garantuotų mirtį. O šiaip esu skaitęs, kad mirties t.y nematereali būsena yra daug tobulesnė už fiziška būtį..
Bir 18th, 2009 at 9:21 vakare
jo radau cia komentaru apie nusizudima ir apie mirti,istikro net niekad negalvojau apie tai ir lb bijojau mirties nors istikro jos bijau ir dabar. bet esama situacija priverte apie tai pagalvoti ir gan daznai,nebezinau nei ka daryti sunku,
per daug sunku yra kazka net blaiviai mastyti…
Lie 10th, 2009 at 12:08 ryte
Ideja gera,bet neweiksminga.refleksu pagalba rankos pacios paleis lupas ir nosi…geriau isgert migdomuju daxuja ir po keliu min uzsidet ant galvos politilenini maiseli.ir stai-neskausminga mirtis
Rgp 4th, 2009 at 9:04 vakare
bandziau ir man pavyko!
Rgp 10th, 2009 at 11:15 vakare
Dar geresnis ir paprastesnis budas numirti yra oro susileidimas i vena.Greitu laiku pats planuoju taip padaryt
Rgp 14th, 2009 at 8:04 vakare
oro susileidimas i vena
tai viena leciausiu ir skausmingiausiu nusizudimo priemoniu
Rgp 22nd, 2009 at 2:53 vakare
Super straipsnis!
Rgp 31st, 2009 at 11:35 vakare
jus wisaj nesweiki oro susileidimas i wenas galwokit ka snekat
Rgs 3rd, 2009 at 6:51 vakare
Ko jus cia dabar varot ant to patarimo? Ir viskas krenta nt emo… JUk as pwz ne emo ir jokia ne gote, bet nusizudyti noriu labiau nei kad kitas givenime!!! Bet greiciausiai man vaistai tik pades.. nenoriu tokios mirties..
Rgs 21st, 2009 at 3:43 vakare
Puikus komentarai o kiek jums metu?
Rgs 27th, 2009 at 11:27 ryte
Esu paprasta mergiotė, man tiesiog per sunku gyventi.. Visiškai nieko neturiu.. Tai kam gyvent? neturiu prasmės
Spa 12th, 2009 at 1:46 vakare
Nieko keisto , kad į savižudybę žiūrim šmaikštaudami. Nemaloni tema. Bet kai kam tai visai rimta. Ir jei būtų skelbimas, kad atsidarė istaiga kuri padeda staigiai ir be skausmo tai padaryt, klientų netruktų. Ypač jei kainos būtų prieinamos. Kažkaip ne kiekvienam duota ilgai išsisukinėt šitam gyvuliškos egzistencijos pasaulėlyje. Čia mirtis juk kasdienybė. O kalbos apie žmogaus unikalumą (ypač apie kiekvieno) , apie jo vertę tėra tik kalbos. Visur veikia paprasti, universalus instinktai. Ir neatlaiko kažkieno nerviukai. Galima pagydyt juos. Bet gyvenimas iš principo tas pats.
Spa 17th, 2009 at 11:51 vakare
Nušokimas nuo aukšto pastato ant kieto paviršiaus. Gerkles persipjovimas. Pasikorimas. Raminamu ar migdomųjų vaistų didelio kiekio išgerimas. Sekmes bandant…
Lap 1st, 2009 at 2:51 vakare
Bandymas nekvėpuoti tikrai nepadės mirti! Juk kaip čia kažkas ir sakė iš reflekso rankos pasitrauks nuo nosies ir burnos ir tiek to viso nusižudymo.. Pati esu taip bandžius nieko nepavyko. Gėriau vaistus taip pat nieko tik tiek,kad skrandi skauda ir tada kankiniesi skrandžio skausmuose. Pasikart taip pat bandžiau Pradėjau dusti,mėlynuoti ir nutrūko virvė. Nuo tada susimasčiau,kad neberta žudytis kita veetus ar pasidarys geriau ,kad nusižudysi? Tik sukelsi skausmo artimiems žmonėms. O beto ar prie žudydamiesi susimastot dėl ko norit mirti ir ar tos bėdos negalima išspręsti? Prieš žengiant tokį žingsnį pagalvokit ar verta ir ar pavyks,nes jai nepavyks tik susitraumuosit savo gyvenimą.. Pati iš savo patirties sakau
Lap 1st, 2009 at 7:03 vakare
savo sesei padariau ir veze i polke tai db su teciu givenu mama kaleime
Lap 12th, 2009 at 10:02 vakare
nebezinau kaip gyventi toliau. viska praradau. atsisveikinimo laiskas parasytas. pavargau nuo kaltinimu, nuo vienatves, pavargau nuo pacio gyvenimo. manau geriausia iseitis iseiti. iseiti i niekur. gal tada kas nors supras, kad nebuvau jau toks blogas zmogus.
tas kas priderge dusioj manau supras kodel taip padariau…
is tiesu jei turit del ko kabintis i gyvenima tai kabinkites. man jis nebeteko prasmes…
Lap 15th, 2009 at 10:03 vakare
Nu krt ka as galiu parasyt. Auses tie kurie nori nusizudyt. Juk vistiek anksciau ar veliau visi mirsim tai nematau prasmes kur skubet. As jau geriau kankinciausi iki nezmonisku skausmu,bet gyvenciau. Visada yra prasme gyventi. Tai nebutinai labai svarbi ar didele prasme,bet ji yra. Na o jei savizudziama atrodo,kad nera tai kodel nepagyvenus be prasmes?Tiesiog siaip sau. Vien kvepavimas yra nuostabus jausmas. zodziu Gerai paieskojus visada atrasi del ko gyven. Svarbu nepasiduot lengviausiam sprendimui. Nes kelio atgal nebebus.
Ir kas be ko jei kyla noras nusizudyti,tai niekada nereikia buti vienam. Eiti pas bet ka, bet kad tik nebut vienam.
Lap 16th, 2009 at 9:12 ryte
pritariu rasai, ir aš taip jaučiuos, sėdžiu darbe ašarose paskendus, bijau žmonių…kam man visa tai?
Gru 6th, 2009 at 8:06 vakare
nebutina buti visokiais ten emo ar gotais kad zudytumeisi, uztenka mylimo zmogaus isdavystes, kitu zmoniu zeminimo, tada pradedi galvoti: kokia prasme isviso dar gyventi, jeigu niekam nerupi. pvz as dabar rasau ir beveik verkiu, nes ant riesu palike dideli randai kuriuos visi pastebi ir gailiuosi kad mane isgelbejo nuo savizudybes, nes tas zmogus kuris mane isgelbejo pats nusizude po keliu savaiciu del vienatves, bet dabar as ir vel neturiu tikslo gyventi toliau, tai kiek ilgai laikisiuosi tai nezinau. Tas kas nori zudytis dazniausiai buna patyre dideli smugi gyvenime ir nebeturi jegu kilti…..
Gru 9th, 2009 at 2:45 ryte
as tikrai nusizudysiu. daug kartu galvojau apie tai bet vis kazkaip save nuraminu kad dar reikia del kazko gyventi kad gal ateity bus geriau . bet niekas geriau nepasidare ir nepasidarys. viltis durniu motina. pats supratau. gaila neturiu duros buciau senai nusisoves. man labiausiai turbut patiktu greita mirtis, kad ir biski skaus,inga bet greita. kad negaleciau persigalvot. O kiek butent pvz migdomuju reikia isgert? Visa pakeli? kiek gramu jei as sveriu apie 90 kg? Nenoreciau isgert per mazai ir atsikelt invalidas arba likt komos busenoj. gal kas turi patirties ir zino kiek tiksliai reikia gert? kad tik nebutu per mazai
Gru 11th, 2009 at 10:02 vakare
koks tikslas gerti pakeli ir bijoti kad gali nemirti? gerk tada geriau 3 – 4 pakelius tai nors tikrai zinosi kad nusibaigsi… as pati ta zadu daryti, tik per kaledas.
Gru 12th, 2009 at 9:29 vakare
Straipsnis tai geras, atbaido vaikus nuo tokiu dalyku…:)
As taip pat daug apie tai galvoju… Tik ne per Kaledas… Galvoju reiketu bent sventes atitempti, o tai susikciau kazkieno kaledas…:D
Pats mano nemegstamiausias dalykas yra saltis… Kai zmogaus temperatura stipriai nukrinta, jis pasidaro mieguistas, ir uzmiega… Po visam, jei koks idiotas nesugalvoja pazadinti…
Manau neblogas budas, tik turek fantazijos.
P.S. Taip pat ne gotas ir ne emo.
Gru 17th, 2009 at 3:28 vakare
nu jūs ir kaušai… aš apie tuos,kurie čia žudosi kaip idiotai… Labiausiai patiko komentaras,kad kažkam pavyko;DDD paliko pana ir pizdiec… Žudosi….. Lyg ji vienintelė žeme vaikščiotų;DD kaušų lizdas
padarykit prieš žudydamiesi gerą darbą… pasidarykit donoro korteles ir nusižudykit kur prie ligoninės operacinės… tai bent žinosit,kad gerą darbą padarėt…Kažkas trokšta gyventi, o jūs žudot… Nu ir dvasių ūbagai… Glušai …
Gru 22nd, 2009 at 10:00 vakare
visiems tiems kurie planuoja nusizudyt:
kad ir kaip butu sunku but vienisam, nesuprastam, izeistam, ar isduotam, juk visada kazkur siam pasauly yra zmogus, kuris jus myli, del jusu jaudinasi, linki jums viso ko geriausio. mazu maziausiai tai jusu tevai, daugiau – draugai, slapti gerbejai, kolegos ar kambariokai.
zmogui ne veltui buvo duotas gyvenimo limitas, ir ne veltui jis gime tarp zmoniu – kad kiekvienam is ju kazka reikstu. ir kad ir kokia reiksme tai butu – jus visi esat svarbus. nelikus jusu – liks tik tuscia vieta aprepianti daugeli gyvenimu aplink.
ir jei jums truksta kazkieno balso “nedaryk to”, jei jums reikia kad kazkas pasakytu jog jus esat svarbus, tai zinokit – JUS ESAT SVARBUS. svarbus man, nes siandien perskaiciau jusu pagalbos sauksma.
nedarykit to.
Gru 22nd, 2009 at 10:37 vakare
http://www.jppc.lt/?_nm_mid=TlN3eUxEWXNNQ3d3&_nm_lid=0&session=no
Gru 24th, 2009 at 1:08 ryte
Na aš pvz.praradau dėl savo kvailos galvos šeimą. Dabar gyvenu vienas, tikroj skylėi. Darbas yra tačiau antstoliai užsėdo. Taigi sumokėjęs už butą turiu dar apie 200lt maistui. Su žmona santykiai įtempti, draugai nusisuko kaip nuo raupsotojo. Ryt kučios, o aš te turiu 7lt cigaretėm ir konservų dėžę. Kažkaip išeities aš nelabai matau. Aišku man mirus tėvai ir žmona liūdėtų bet dabar aš esu irgi ne dovana. O ir pats nenoriu gyvent taip kaip gyvenu. Blogiausia, kad nežinau kaip nusižudyt. Šokt nuo stogo nenoriu nes yra tikimybė, kad nepavyks, vaistų nežinau kokių galėčiau išgert, turbūt be recepto tokių neparduoda, kartis tikrai ne nes bute nenoriu pridaryt nemalonumų šeimininkui, ginklo irgi neturiu. Vienintelis būdas manau kur nors atokiai miške persispjaut venas ir viskas. Skaičiau čia straipsnį apie savižudybes, buvo parašyta, kad reik pasišnekėt su draugais. O su kuo šnekėt jei vienintelis draugas kuris man liko yra mano atspindis veidrodyje?
Gru 26th, 2009 at 4:22 ryte
Mielieji, aš suprantu tuos, kurie dėl vienokių ar kitokiu priežasčių prarado gyvenimo džiaugsmą ir prasmę. Suprantu, nes pati taip galvojau ir net bandžiau nusižudyti, bet ačiū Visagaliui Dievui, kuris išgelbėjo mane nuo šios velniškos mirties. Jeigu ne Jėzus Kristus šiandien aš jau bučiau pačiame pragare ir kentėčiau tokias kančias, kurios palyginus su tomis, kurias kentėjau čia žemėje būtų tik juokai. Šiandien pasaulis švenčia Kalėdas. Kalėdos, tai – Jėzaus Kristaus, Dievo Sūnaus, gimtadienis. Jėzus atėjo į šį pasaulį, kad išgelbėtų žmones- tave ir mane- nuo mirties ir dovanotų mums gyvenimo prasmę ir džiaugsmą ir ne tik čia žemėje, bet ir amžinybėje. Šv. Raštas sako: „Dievas taip pamilo pasaulį, jog atidavė savo viengimį Sūnų, kad kiekvienas, kuris Jį tiki, nepražūtų, bet turėtų amžinąjį gyvenimą.(Evangelija pagal Joną 3 sk.). Taigi, jeigu šiandien Tu jautiesi nemylimas, atstumtas, paniekintas, nematai gyvenimo prasmes, žinok, kad Tave labai myli Dievas, žmonių, Žemės ir visos Visatos Valdovas. Tu tik pamąstyk, Tave myli Galingas Dievas, Dangaus ir Žemės Kūrėjas. Šv. Raštas sako, kad Jis yra Viešpats, kuris Tau sako: „Šaukis manęs ir aš atsiliepsiu! Pasakysiu tau nuostabių dalykų, paslapčių, kurių nežinai“(Jer 33,2-3). „Aš žinau, kokius sumanymus turiu dėl jūsų, – sako Viešpats. – Sumanymus jūsų gerovei, o ne nelaimėms, ir ateitį su viltimi“(Jer 29,11). Tu tik pabandyk suvokti Dievas yra už Tave, Jis dovanojo tau gyvybę ir tikrai nenori, kad tu taip niekingai ir beprasmiškai ją atiduotum savo ir Dievo priešui Velniui. Šv. Raštas įspėja: „vargas gyvenantiems žemėje, nes pas jus numestas velnias, kupinas didelio įniršio, žinodamas mažai beturįs laiko”.(Apr 12,12) Todėl ragina: „Būkite blaivūs ir budrūs, nes jūsų priešas velnias slankioja aplinkui kaip riaumojantis liūtas, tykodamas kurį nors praryti. Pasipriešinkite jam tvirtu tikėjimu, žinodami, kad tokius pačius kentėjimus patiria jūsų broliai pasaulyje. O visokeriopos malonės Dievas, pašaukęs mus į savo amžinąją šlovę Kristuje Jėzuje, pats jus, trumpai pakentėjusius, ištobulins, sutvirtins, sustiprins ir pastatys ant tvirto pagrindo“(1 Pt 5,8-10). Todėl suprask teisingai, tik Velnias trokšta Tavo mirties, nes jis bijo, kad Tu neatsigręžtum į Dievą ir nesužinotum Tiesos. Tai jis tau nutapė šitą melagingą ir beviltišką Tavo gyvenimo paveikslą ir privertė Tave tuo patikėti. Tai jis trokšta, kad Tu nusigręžtum nuo Dievo, įskaudintum ir priverstum kentėti savo artimuosius, o svarbiausia (kuo labiausiai Velnią pradžiugintum) lengvai atiduotum jam savo sielą. Taip taip nusižudydamas Tu nužudai tik savo kūną, o Tu neesi vien kūnas. Tu esi sukurtas pagal Dievo pavidalą ir panašumą. Štai kodėl Tu esi Velnio priešas ir štai kodėl Jis taip stengiasi Tave pražudyti. Taigi neatiduok savęs Velniui. Ir nemanyk, kad Tu ten turėsi išsvajotą ramybę. Pragaras ne ramybės, bet Amžinos Kančios vieta. Dievas Šv. Rašte įspėja, kad savižudžiai „bus įmesti į ugnies ir sieros ežerą …Jie bus kankinami dieną ir naktį per amžių amžius. (Apr 20,10). Savižudybė pati niekingiausia mirtis ir didžiulė nuodėmė Dievo akivaizdoje. Ji labiausiai skaudina Dievo širdį, nes Gyvybė, kurią Tu turi yra iš Dievo, todėl esi toks brangus Jam. Taigi Velnias trokšdamas įskaudinti Dievą, stengiasi, kad kuo daugiau būtų savižudžių, nes jų sielos grynas Velnio pelnas. Šv. Raštas įspėja: „ Kas daro nuodėmę, tas iš velnio, nes velnias nuodėmiauja nuo pat pradžios. Todėl ir pasirodė Dievo Sūnus, kad sugriautų velnio darbus“ (1 Jn 3,8). „Kokia gi žmogui nauda, jeigu jis laimėtų visą pasaulį, o pakenktų savo sielai? Arba kuo žmogus galėtų išsipirkti savo sielą? Nes Žmogaus Sūnus ateis savo Tėvo šlovėje su savo angelais, ir tuomet Jis atlygins kiekvienam pagal jo darbus“ (Mt 16,26). Įsiklausyk ir išgirsk šiandien Jėzus Tau sako: „Ateikite pas mane visi, kurie vargstate ir esate prislėgti, ir Aš jus atgaivinsiu. Imkite ant savęs mano jungą ir mokykitės iš manęs, nes Aš romus ir nuolankios širdies, ir jūs rasite savo sieloms atgaivą“(Mt 11,28).
Taigi raginu Tave susimąstyk! Kam Tu keršiji? Ką Tu pasieksi? Ką Tu laimėsi?
Tai ką čia parašiau Tau gali būti panašu į pasaką ar net beprotybę, tačiau didesnės beprotybės už savižudybę pasaulyje nėra. Žinok Velnias Tavęs taip lengvai nepaleis. Tačiau šaukis Jėzaus Kristaus pagalbos ir Jis Tau padės. Neabejok Jis Gyvas Tikras ir Galingas, kad Tave išgelbėtų nuo šitos velniavos. Pavesk Jėzui savo gyvenimą ir Tu pamatysi, ką Jis padarys su tavo gyvenimu. Tu regėsi Dievo šlovę, džiaugsies ir Jam dėkosi, kad nepaklusai Velniui. Aš laiminu Tave ir meldžiu Dievo, kad apsaugotų Tave nuo klastūno Velnio ir Tu įtikėtum į Kristų kaip savo Gelbėtoją.Taigi „Kristaus vardu maldaujame:”Susitaikinkite su Dievu!” Nes Tą, kuris nepažino nuodėmės, Jis padarė nuodėme dėl mūsų, kad mes Jame taptume Dievo teisumu“ (2 Kor 5,4). Amen.
Gru 29th, 2009 at 1:31 ryte
Tu man įrodyk kad yra ir ponas Dievas,ir ponas Jėzus,tada tikrai gyvenime apie savižudybę net nepagalvosiu
Gru 30th, 2009 at 2:49 vakare
Man čia viskas labai juokingai atrodo. Jei žmogus nori nusižudyt, tai tegul niekas ir nesikiša į jo reikalus. Tik vienas patarimas savižudžiams, niekada nesokit nuo kokio tilto, nelyskit po traukiniu ir pan. nes žiauriai karste atrodysit
Sau 1st, 2010 at 3:45 vakare
Kodel kai nusizudo zmogus visada prikaiso kad jis kausas, emo, gotas, beprotis ir t.t. Jeigu zmogui nesiseka gyvenime, visi uzgaulioja, tevai gadina gyvenima, draugai nusisuka, tai dauguma paaugliu del siu priezasciu ir nusizudo nebudami jokiais emo ar gotais. Kaip tik maziausiai emo zudosi.
Jeigu jau sugalvoji pjautis venas, tai geriau tai daryti kai niekas greitu laiku negris, nes mane spejo nuo to isgelbeti drauge, o as jos nespejau isgelbeti po vieneriu metu.
Jeigu bandysi zudytis vaistais, tai ger daug tableciu ir su alkoholiu uzsigerkit, tikrai pavyks, niekas nepades, nebent greitai suzinotu tai kas nors ir spetu isvezti i ligonine ir tada isplautu skrandi.
Bet vistiek geriausias budas nesizudyti, o rasti jegu nepasiduoti, nors ir labai sunku.
Sau 2nd, 2010 at 2:19 vakare
Galiu pasakyti tik tiek kad zudosi tie kurie nebenori gyventi, ir tai yra ju reikalas, jei jis nenores jis ir negyvens, as pats bandziau zudytis-nepavyko, bet tai nereiskia kad mano gyvenimas pasikeite ir as taip nebedarysiu, mes esame savo likimo kalvei, o kitu nuomone apie savizudybe yra nesvarbi, tik to kuris zudosi nuomone apie savizudybe yra svarbi, jei jam tai tinka, jis tai ir padarys, niekas kitas nenuspres ar jam gyventi ar jam mirti, niekas kitas uz ji negyvens. Gyventi del kitu per daug altruistiska, gyventi del saves per daug savanaudiska, o jei nera meiles nera ir gyvenimo…
Sau 5th, 2010 at 9:14 vakare
tikrai neveiksminga po kokiu 2 min automatiskai paleidzia rankos ir tai yra skausminga
Sau 6th, 2010 at 3:35 vakare
Man atrodo zudytis tikrai neriaikia kokia prasme?Pasaulyje yra graziu dalyku garsu jausmu ir juos galima pajusti jei nebeturi vilties giventi nepasiduok siek konors visa gyvenima ir atrodis kad tai buvo viena ilga diena gali palaukti nereikia skubeti
Sau 13th, 2010 at 10:39 vakare
Puikus straipsnis. Tik gaila, kad tų atseit savižudžių intelekto spragos trukdo suprasti straipsnio pagrindinę mintį (paskutinį sakinį). Manau, retas protingas žmogus nusižudytų (o jei visgi, tai būtų itin protingas). Tačiau dauguma savižudžių esti žemesnio IQ, tad jiems šis tekstas, deja, nepadeda – pernelyg sudėtinga suprasti ironiją.
Vas 13th, 2010 at 6:33 vakare
as taip pat nebenoriu gyvent, nebematau prasmes viskas atsibodo, nieko grazaus nebematau bet nesigauna su siuo budu gal yra kokiu kitu greitu
Vas 18th, 2010 at 6:11 vakare
As taip pat noriu nusizudyti. Mokykloi yra ziauriai grazi pana. As paprasiau jos nr. Ji dawe ir kokius 2menesius wiskas buwo gerai as ja itikinau kad ji grazi ir kiekviena diena jai tai kartodavau. Kol kazkas nepradejo rasinet jos vardo mokykloj ant stalu ir zodi love su jos vardu ir po to ji galvoja kad as rasiau ir kaltina mane mes nespejam taikytis, man nuo verkimo jau akis grauzia. As nebenoriu gyventi. . Gal kas zino lb lengvai nusizudyt?
Vas 20th, 2010 at 11:32 vakare
IDIOTAS!!! DEBILAS ir nieko daugiau (sito saito kurejas) ar dar neuztenka pralieto kraujo?
Vas 21st, 2010 at 1:54 ryte
Persipjaukit venas karstoj vonioj ir viskas… (del silumos kraujas nekresa, beto kraujuojant issiskiria tam tikras afrodiziakas ar narkotikas organizme (pakaifuosit) ) kitas variantas nuo tilto autostradoj nusokti… kad jus zmones nekuribingi visai
Vas 21st, 2010 at 11:37 vakare
mhm
Vas 22nd, 2010 at 8:10 vakare
tu mastai zmogau ka sukurei tau reikia paciam pagalbos ! kaip tu gali pasiulyti zmogui toki dalyka kai paprasta lengva buda palikti pasauli ?
Zmogus revoliucijos principas mes gimstame kad pratestume gimine ! kaip tu gali sukurti sita bloga? Nereikia zudytis o jei nori reikia klabeti garsiai nebijok sakyk mamai, draugui, mokytojui,psichologui mokyklos tik nekentek vienas !
Vas 23rd, 2010 at 12:49 vakare
nu rekia cia isvis uzdrausti tokius puslapius,jug vaikai skisto tokiu niekus.zmones brangus cia jug pavojus jaunimui.
Vas 24th, 2010 at 7:12 vakare
Kaip pastebjau, Jus, nesuprantate sito saito esmes. Pagrindine mintis yra ta, kad sitas savizudybes budas yra vienintelis budas, kuris nepavyks niekam ir gal, po to, kai Jusu instinktas pakirs rankas ir nebeleis dusti, Jus atsikvosesit ir suprasit, kad dar norit gyventi.
Vieni nori gyventi, o kiti mirti. Jei siuo metu nieko neturite, tai nereiskia, kad ir ateityje nieko neturesit. Tiesiog kartais reikia labiau pasistengti pasauli paversti harmonijos pilnais namais, nes uz Jus to niekas kitas nepadarys. O visi savizudziai, pries pjaudamiesi venas ar pries sokant nuo stogu, pagalvokit apie tai, kaip jausis artimieji Jusu neteke, ir kiek galetumet nuveikt ir pamatyt likusiame gyvenime, is kurio ruosiates pasitraukti. Sekmes
Vas 24th, 2010 at 11:16 vakare
Tai ką? Mano tėvas alkoholikas,nedirbantis,kuris sugeba tik rėkti ant manęs ir vadinti ku*va,brolis serga autizmu (yra protiškai atsilikęs),mama neteko darbo. patikėkit manim man gyvenimas tikrai ne rojus,bet gyvenu šia diena,dėl savęs ne dėl kitų ir laukiu kada baigsiu mokyklą ir viskas visvien bus gerai.
Vas 25th, 2010 at 12:15 ryte
Matau kad postas senas, bet vistiek.. Tik visiskas neismanelis galetu sugalvoti tokia nesamone! Jei tu bent minimaliai sugebi mastyti, tai suprastum, kad kai tu nekvepuoji ir kai jau galvoji kad jau viskas, svaigsta galva ir t.t. net nera sansu, kad tu ir toliau laikysi, nes tai yra NEIMANOMA! automatiskai rankos pacios pasitrauks, bet “tarkim” tu susilaikai ir “mirsti” tai viskas kas tau blogiausia gali taves laukt, tai apalpimas ir kaip zinia, jau tada tu nebegali saves kontroliuoti… ir rankos pacios nusvirtu.. taip kad pradek mastyt galva, nerasinejes nesamoniu..
Vas 27th, 2010 at 7:53 vakare
Silpni kurie nori mirti? Silpni.. Ir as silpna.. Zinau ta. O is kur gauti tos stiprybes jei vienintelis zmogus kuriam atrodo rupejai, kuri myli, kuris viska butu padares del taves.. Nusisuka. Ir daro taip kad kentetum.
Vas 27th, 2010 at 7:55 vakare
bliamba, čia gi ironija.
cituoju: “Pagrindine mintis yra ta, kad sitas savizudybes budas yra vienintelis budas, kuris nepavyks niekam ir gal, po to, kai Jusu instinktas pakirs rankas ir nebeleis dusti, Jus atsikvosesit ir suprasit, kad dar norit gyventi.”
o šiaip pažįstamas jausmas, kai norisi pasitraukt iš čia. bet aš pati laukiu kažko, kas pakeis mano gyvenimą į gerąją pusę.
Vas 27th, 2010 at 8:27 vakare
daukas nusizudo nuo streso
as wos nenusizudziau del seimos kuri manes nekencia ;(
Vas 28th, 2010 at 10:20 vakare
bet negalvokit mirti ziema… sisimildami gy zeme uzsalus kasti sunku
Kov 3rd, 2010 at 7:49 vakare
Na žinoma.. Daug kas nusivylę gyvenimu, bet juk galima atrasti, kad ir mažiausių stebuklų, o jei jums mylimojo išdavystė yra pasaulio pabaiga.. Na tai tada tik įrodote savo bailumą.. Jūs tiesiog nenorite matyt nieko gero.. Man taip ir buvo, niekas manim nesirūpino tik skaudino ir skaudino, norėjau žudytis, bet po to viską pergalvojau. Jei nusižudysiu, tuo labiau būsiu nereikšminga, ir net negalėsiu niekam atkeršyti.. Tad, nematau prasmės žudytis
Kov 9th, 2010 at 8:07 vakare
bet kiek cia daug malalietku nesuprantanciu straipsnio esmes:D durneliai jus durneliai.isiskaitykit pirma..juk cia su ironija …o kiti sako :lievas budas taip nes vistiek patrauksi rankas.tame ir esme..
Kov 11th, 2010 at 3:34 ryte
zajibali jus cia suda parint, jei tu nesirosi to daryti, tai ko jus isvis cia lendat? ko jus cia isvis tada rasot?
zmogus tas kuris nusprende nusizudyti, tai ansciau ar veliau tai visai padarys.! ir tai galetu pakeist tik stebuklas…..
mano gyvenimas jau seniai neteko prasmes, kaip ir besistengiau bet nieko gero is to neisejo. mam 22 bandau tai padaryt nuo kokiu 18 gal dar ansciau, bet vis galiausiai atsirazdavo vylis, kad viskas pasikeis ir bus viskas gerai, bet taip nera… kuo daugiau stengiausi geriau gyvent to daugiau viskas klimpo i suda. nera jokios prasmes gyvent. turiu broli viresni asilu asilas, pastoviai pysa prota kad as niekas, kad tuscia vieta pasaulyje, tevai ir padeda, tevas alkoholikas nieko nemoka tik pysti prota.. vien motina yra aksine del jos tik ir gyvenu… nors aplink vien pragaras, draugai pastoviai priklijoja kad nerangus, kad niekas. o tai tikriausiai labiai ir kisa viska subinen. netekimas artimo zmogaus tai dar pablogyno.. ir atsikeles ryte supranti kad niekam nesi reikalingas ir niekas nenori taves matyt. o guldamas miego tai nekenti gyvenimo….. o dabar pavasari, kai buna toks pasakyskas dangus. v pip… kokia yra isvis gyvenimo prasme????? kam gyvent? del ko? koks tikslas?
dabar esu salia savo brangiausios buvusios, jinais buvo paskutine gyvenimo prasme, dabar jos nera, jinai su mano geriausiu draugu. tai laibai skaudina, neseniai jinais buvo salia manes, dabar salia jo… negaliu i tai ziureti, bet neturiu kitos iseities. viskas viduj plista ir per minksta pasakyta. ko toliau gyvenu to daugiau pasulis is manes tyciojasi… nera jokios prasmes… noriu nudvest….
bandziau ryt kruva visokiu tableciu bet isvemiau viska, po to turejau problemu su skrandziu… bandziau persipjaut venas bet liko tik randaj…..bandziau pasismaugti su dirzu bet i kambary uzejo mama, beto po to nesiojau tokia gera meline. kisau rankas i elektros skydyne tik pakrate gerai ir to. bandziau kartis pliso virve. net nusizudyt zmoniskai negaliu…. butu sautuvas seniai jau buciau nusipiles… dabar telyko tik pasirasyt donoro kortele ir vistiek tai padarysiu, tik nezinau dar kaip…=(
Kov 12th, 2010 at 8:26 vakare
as irgi noriu mirti, tik nezinau kokiu budu, tiesiog prisiveriau tokios koses, kad nezinau kaip dabar issisukti, jeigu mama suzinos jai bus skaudziau nei mano mirtis….
Kov 14th, 2010 at 8:12 vakare
Gal galit paskyt kaip galima greiciau nusi=udyt ~nes man gyvenimas jau ne bemielas ~ neseniai mane isdave geriause drauge, svajones neisipildo kad ir ka daryciau niekas nepavyksta,broli uzdare i kalejma PADEKIT nusizudyt nes jau neturiu del ko gywent…;( ;( ;[ ;[
Kov 15th, 2010 at 12:06 ryte
Kai pradedi analizuoti savo gyvenimą ir apskritai gyvenimą, prieini išvadą, jog pasaulis- krūva šūdo. Kiekvienas žmogus tau perkastų gerklę, kad tik tau nepasisektų.. Gailiuosi, kad visko nebaigiau tą vakarą ant tilto. Virš upelio su kuprine prikrauta akmenų ir sauja raminamųjų delne.. Pasakiau sau: “Dar pagyvensiu. Pažiūrėsiu, kas bus toliau”.. Galiu atvirai pasakyti, kad tai buvo blogiausias žingsnis mano gyvenime. Visi draugai- dviveidžiai, vaidinantys, jog tu “brangus” esi, o kai jų reikia pasako “aš neturiu laiko”, “tu esi nieko vertas išgama”.
Šio straipsnio autorius vien su ironija kalba apie mirtį [netiesiogiai kvaileliais savižudžius vadindamas] ir pusei čia parašiusių žmonių net nerūpi mirtis kaip išsilaisvinimas. Tik kaip “visų darbų užbaigimas”.
Suprantu, jog būna pragariškai sunku, bet reikia kažką atrasti gero aplinkoje, nebūti egoistas. Nes savižudybė dažniausiai- grynas egoizmas. Galvojimas apie save ir kaip dingti. Paskaitykit gerų knygų, rašykit dienoraštį, eilėraščius, prozą, etc. Apsikraukit krūva darbų. Sportuokit. Visa tai padės. Bent jau man kuriam laikui padėjo.
[Whatever]. Kiekvieno individo pasirinkimas.
Idiotiškų komentarų rašytojas.
Kov 17th, 2010 at 3:03 vakare
vika, nusizudyt tikrai niekas nepades ir prasyti to yra kvaila, nes tik pats zmogus nusprendzia ar pasitraukti is sio gyvenimo, ar dar likti, jei kas nori pabaigti gyvenima, pats nusprendzia kokiu budu, jei kas pades tai jis vadinsis zudiku, padeti galima tik tuo kad atkalbeti nuo sio zingsnio…
Kov 17th, 2010 at 8:55 vakare
As nesuprantu kodel visi prikaiso tas malalietkas , man paciam 17 metu bet as supratau ta ironija ir isvis suprantu ,kad kai zmogui sunku jis nori , gali, ir stipriai tiketina , kad nusizudys . Pats as negaliu to suvokti , gyvenu be gyvenimo tikslo man nieko nereikia , bet man wistiek gyvenimas atrodo grazus. Svarbiausia laiku susimastyti ir moketi daryti isvadas.
Kov 18th, 2010 at 3:45 vakare
ar kruva paracetamolio uzgerus ankoholiu tikrai gali nuzudyti?
Kov 18th, 2010 at 9:52 vakare
Aš tiesiog nesupranu ką man daryti? Ašaros nepadeda ir niekada nepadės nera prasmes gyventi “Gyvenimas yra ziaurus,,
Kov 19th, 2010 at 5:50 vakare
Tiems, kas bande ir neisejo – tai tik dar vienas irodymas, kad gyvent jus norit. Pasamoningai save apsaugojot.
Isgyvenimo instinktas budingas visiems gyviems sutverimams. Gyvenimas duotas tik karta. Po jo nebus daugiau nieko, net tustumos. Visiskai nieko nebus. Kol turit gyvenima, privalot bandyt. Depresija gali buti gydoma. Kreipkites i savo seimos gydytojus ar psichiatrus. Nes noras nusizudyti yra ligos simptomas. Siuo metu jus valdo liga.
Kov 20th, 2010 at 9:15 vakare
To Aratinga: Nu tai to žmonės ir nori, kad nieko nebūtų, kaip tu nesupranti?
Jiems nusibodo kentėti!
Įsivaizduok tą džiaugsmą, kai tau nereika mąstyti, skubėti, nervuotis, nieko. Tavęs nėra. tau nebereikia žmonių nervuoti ir jie tavęs nebenervuoja.
O tai dabar laukti 80ies metų, kol ateis galas. Laukti, kol tavo kūnas supus arba ligos suvalgys!
Be to, nieko nėra amžino, viskas baigiasi ankščiau ar vėliau. Jeigu pabaigsi gyvenimą dabar, nekentėsi ateityje.
Nu taip, nusižudo tik silpnieji. Aš silpnas. Nu ir kas? Aš esu kas esu, aš darau ką noriu, ir aš to neslėpsiu!:P
Aš asmeniškai, ruošiuosi nusižudyti šią vasarą, kai niekas manęs nepasigęs mokykloje ir lauke bus šilta. Išeisiu iš namų. Pasiimsiu visus pinigus. Pasidžiaugsiu paskutinėmis gyvenimo dienomis be stogo (apię 1 savaitę) gražioj gražioj vietoj. Galiausiai, kai grįšiu atgal į Kauną, užlipsiu ant aukšto pastato (galvuoju apię Vaiduoklį prie Akropolio) ir pajusiu paskutinį savo gyvenime skrydį. Manau, ta turėtų būti labai malonu mano nemaloniame gyveenime.
O jei turite geresnių minčių —>865768400.
Kov 20th, 2010 at 9:56 vakare
jus ka juokaujat juk cia yra daug atsiverusiu zmoniu kurie tkrai nebemato prasmes gyventi as jos irgi nematau jau istisa savaite galvoju kuris geresnis budas patarkit tik kuo greiciau
Kov 22nd, 2010 at 5:21 vakare
na ir zmones jus esat. norit zudytis nes jum gyvenimas nesiseka neturit draugu ar pan. zudoties tikedamiesi kad atsidursite ten kur bus jums geriau.is vienos puses esate egoistai galvojate tik apie save, o kaip artimi zmones kuriesm teks istverti jusu pasitrukima. o is kitos esate bailiai norit pasitraukti is gyvenimo patirdami kuo maziau skausmo ir kuo greiciau, jus bijot mirti bet norit zudytis. sakot neturit tikslo gyventi? tai susikurkit o ne pasitaikius menkiausiai problemai viska meskit. pvz. buti nugaletoju kam buti buryje kuris supa centra jei gali jei gali buti centre kuri supa burys. stenkis ir buk zmogus pelnyk savo varda. buk toks koks nori kad kiti su tavimi butu. pagalvok ar verta atiduoti savo dovana (gyvenima)uz tokia menka kaina
Kov 22nd, 2010 at 11:57 vakare
jaunieji savizudziai…
sakote kad niekas jusu nesupranta neturit su kuo pakalbet paskambinkit siuo numeriu jis nemokamas „Jaunimo linijos“ telefonu 8 800 28888 arba apsilankykite internetinės paramos svetainėje: http://www.jppc.lt/draugas . manau tai turetu padet jums priimt teisinga sprendima. atminkit kad gyvenam tik viena karta
Kov 28th, 2010 at 10:57 ryte
Aš turiu ne tik draugą, jis kaip angelas. Aš mergaitė, o jis berniukas, tačiau aš jo tikrai nemyliu, o jis manęs. Tačiau jis mane pažysta kaip nulupta, o aš jį. Norėjau nusižudyti, ir pasakiau jam. Jis pasakė, kad be manęs negywens, ir tik dėl jo ir gywenu.
Kov 31st, 2010 at 3:21 vakare
ka jus ce vapaliojat? geriausias budas nusizudt tai: gyvenk ir gyvenimas tikrai tave nuzudyz:D isbandykit as jau bandau:D
Bal 1st, 2010 at 4:31 ryte
As asmeniskai meginau nusizudyti net 2 kartus nesekmingai.
1. varijantas tai daug dauk alkoholiniu gerimu ir ant virsaus vaistu kiek radau ir belekokiu.
Atpompavo jausmas tikrai ne pats is maloniausiu
2. varijants sedau i automobili nuvazevau i garaza priveriau garazo duris ir atsisedes i automobili uzkuriau ir uzsidegiau cigarete kai baiginejau rukyti pasidare silpna ir bepamenu tik jau ligonine.
Sis varijantas irgi labai bloga mintis savaite laika kentejau pikinimus vemimus. o skausma nepamenu tik nezmoniska pikinima
Perspejimas pries darant kanors panasaus pasitarkit su TEVAIS ar kitais artimais asmenimis
Bal 2nd, 2010 at 12:39 vakare
Aš manau, jog žmogus kuris deda tokius dalykus į internetą nėra sveiko proto, skatinti suicizmą yra kvaila ir nenormalų, siūlyčiau autoriui pasigydyti
Bal 3rd, 2010 at 3:23 vakare
Sveiki,matau čia daug ir įvairios nuomonės apie gyvenimą ir apie mirtį.
1-tas kas nepatyrė kančių tam lengva kalbėt ,kad jūs čia gyvenkit viskas bus gerai,gyvenimas dar nusišypsos ir taip toliau.
2-mirtis,vienintėlis variantas, kuris nutrauks kančias tiems kurie gyvenime matė daug ir kam tas gyvenimas atsuko nugarą,,,meilė,tėvų skyrybos,patyčios…Pagrindinės priežastys mirties nuosprendžiui priimti.
Beje > aš(metalistas) < žmonės kurie apie tai rašo yra visiškai sveiki nes tai normalu.Tik nesakyk kad pats nei kart nepagalvojai kad ai va geriau aš dingsiu nuo žemės paviršiaus nes man jau viskas ykirėjo? sakysi nekentėjai dėl meilės? Aplamai pats gyvenimas verčia rinktis-gyvent ar pasitraukt
Yra daug ir įvairių būdų nusižudyt,,,
Pati planuoju tai daryt nes nepakeliu skausmo…meilė,vaikystė kuri man buvo nedėkinga .Šie du veiksniai mane verčia palikt pasaulį…
Vaistai gal ir gerai bet jei nepavyks? pasikart? Reikia tinkamos virvės …
Nusiskandint? Pasirisk plytą po kaklu ir ate,,,tik ilgai ieskos,,,;[
Aš žadu užsidusint,,,tai nesudėtinga,,,
straipsnis liuks,,,,ikiuka;*
Bal 4th, 2010 at 12:15 ryte
As buvau susipjausciusi venas, nu ir kas is to buvo. o gi nieko nukraujavau tai mano laime kad laiku tevai iskviete gejtaja….
Buvo labai baisu patikekit tai padariau visiskai nesenej mane pries keles dienas palejdo is ligonines bet tai to niekas nezino net tas del kurio taip dariau nes as nenoriu kad del manes gailetusi.
Kai gulejau ligoninej as visiems tiesiog sakiau kad as esu isvaziavusi arba neatrasinejau.
Tai vat. Dabar vel tas pats toks pat noras mirti….
Ir vel del to pacio… ;((((
Tiesiog nesinori gyventi ;(((((
Bal 4th, 2010 at 8:18 vakare
Kristina aš buvau tokiose nepavydėtinuose situacijose, kurios pralenkia viską.
Bet nepaisant to aš niekad nemąsčiau apie suicidą, nes koks bebūtų gyvenimas šūdinas jis yra geriau negu nieko. Aš išmokau vieno dalyko dar labai seniai ignoruoti viską kas yra blogai, ir veržtis į priekį nepaisant nieko. Šio principo laikausi ir jis man padeda. Man teko vienerius metus būti tarp tokių kvailių kokių niekad dar neesu matęs, jie mane išvedė iš pusiausvyros, bet tai tik skatino mane tobulėti. Vieni žudosi, bet ar tai išeitis?, tai tik mūsų asmeninių savybių išbandymas, kurį gali išlaikyt kiekvienas su artimųjų pagalba ar be jos. Aš galiu kiekvienam bent dalinai padėti pasakydamas tą, jog nėra to kas būtų stipresnis už mus pačius, jeigu tik mes tą suvokiame laiku.
Bal 5th, 2010 at 12:53 ryte
nezinau..skaiciau keleta…supratu…as taipogi neturiu del ko gywenti, istiesu nepajegiu, as negywenu, tik egzistuoju… pavargau nuo wisko…nepajegiu…
Bal 7th, 2010 at 1:37 vakare
Neteisingai linijosn upiestos turi buti isilgai tuomet niekas jau nebepades ir kelio atgal nebus nes susiuti isilgai venos pjautines zaizdas itin sudetinga…
Bal 11th, 2010 at 2:02 vakare
as tikrai nesuprantu tokiu zmoniu kurie nori nusizudyti.. jug gyvenimas tikrai yra grazus tik reikia moketi ji gyventi, jus negalvokit apie tokius dalykus kaip savizudybe geriau nueikit i lauka po koki parka pasivaiksciokit ar bet kur, juk tikrai yra galimybiu susirasti draugu ir visokiausiu pazinciu tada suprasite jog kazkam esate reikalingas ir nekalbu vien apie draugus… kiti mano manymu dabar sedi nesulauke net 18 metu, o kiti jau ir pagyvene, ir sneka kaip noretu nusizudyti, juk visi zinome jog yra tikrai suknistu dienu kai nenori nieko matyti savo akyse ir nenori nieko girdeti, bet ar tikrai verta zudytis? jug mes nezinome o gal kita diena bus geresne? o gal po keleriu metu jus pagalvosite apie ta diena kai meginotes kartis ar praryti kazkiek migdomuju tableciu ir jus tiesiog prisiminsite kiek nuostabiu akimirku praejo po to laiko. (issakiau savo nuomone)
Bal 13th, 2010 at 5:14 vakare
aga
Bal 13th, 2010 at 7:57 vakare
,,malonu,,paklausyti patarimu:pasivaiksciok po parka,uzsiimk darbu,ir tt ir tt-kai kalba vyksta apie moksleivius,paauglius ar kitus normalius zmones-td gal sutinku!!!!!!!!! Bet kai yra problema vaikscioti,(nekalbu apie sporta),kai pries kazkuri laika perspektyvus verslas ,,nunese,,apie 400 000lt o gyveni vienas!!!!! Paciam jau ne 16,bet ir ne 40metu. Ko belaukti is to gyvenimo? Reziume mano toks-as nieko NEBEGALIU siekti,egzistuti taip pat nenoriu nes lieki,,darzove,, ir vargas artimiems. Esu pesimistas ir nusprendziau ,,TAI,,padaryti.su humoru~VARDAN TOS LIETUVOS
Bal 18th, 2010 at 2:15 vakare
Zinot kai perskaiciau jusu visu komentarus tai nezianu pasidare gaila jusu , supratau , kad pasauly yra ir daugiau zmoniu su dar didesnem problemom , bet tai negebeja .Juk negali zmogus perskaites kito sielvarta ir sudina gyvenyma imti ir suprasti , kad tau viskas gerai.NE!!! man negerai , as nezinau kaip jums tai papasakoti , bet pastaruoju metu yra sudina .Zinot niekada neturejau milijono draugu mano rate buvo pats nuostabiauses zmogus tj mano drauge vadinkim ja Lina ir kelios klasiokes. Bet seis metais santikei su Lina paslijo nezianu as vis stengiuosi nesipykti lyg ir nusileidziu bet jei dzin klaseja viskas lyg ir gerai bet visos tos klasiokes parode savo veida jos KAlES ju nekenciu , bet bunu kartu nes antraip buciau viena. Zinau gal niekas nesupras mano minties ir pasakojimo atomazgos , bet galiu pasakyti tik tiek as enbenoriu gyvent.Tesiog atsibodo plaukt pasrovui ir laukt kol vel bus blogai o po to truputi geriau. Atsibodo egzistuot , nes tai ir tedarau .Pabodo viskas draugai, seima, net krepsinis nors amn jis labai patiko , nebesimokau tesiog TYNGIU nebera nieko as tesiog mesos gabalas kuris kekviena diena kelesi su mintim uzmigti.Pamatau peili ar astru daigta taiap noriu juo pereszti sau venas , bet zinot bijau nzn ko bet bijau matyt as dar prie to nepriejau kad galeciau nusizudyt , bet bijau kad atteis diena kai peresiu sau gerkle ar pririjusi vaistu uzmigsiu AMZEMS. Kazkada kalbejom su Lina ka darytume jei as taip pasielgciau vos nesusipykom nes ji kalebejo jog jei butu sunku jog palikciau daug brangiu zmoniu kurie be manes negaletu gyventi. TAIP! as tai zn , bet kur tie zmones dabar kur jie? kai man sunku ju nera , nekenciu savo gyvenymo ir saves noriu dingt is cia!!! ir nemanykit jus sudo gabalai , kad as kokai emo ar dar kas as neikas tesiog NIEKAS.
Bal 18th, 2010 at 4:25 vakare
Galiu pasakyti kad, as pats buvau bandes perdozuot ivairiu vaistu pririjau, nes buvau tokioje busenoje kad viskas buvo absoliuciai px ka kiti galvos, bet kai sirdis vos tebeplake, galiausiai pradejo gelti sirdi, ne del vaistu… del to kad supratau jog visi pamatys koks as silpnas neistveriau kazkokiu pykciu zeminimo, diskriminavimo, dabar zinoma man ne lengviau bet, suvokiu kad reikia save istraukt uz pakarpos pakelt galva ir irodyt tai jog tu neesi nevykelis nemoksa ar pan… Gimines taip, jie liudes, bet ir gedysis to kad ju kazkoks giminaitis nusizude, nuo to jiems bus dar sunkiau, tu nebesuvoksi visko aplinkui kai nusizudysi o kiti is nevilties gali net pasekti tavo pavyzdziu jei patiems irgi nemielas gyvenimas, vnz trumpai sakant JUMS NIEKAS NEPADES, TIK JUS PATYS SAU GALITE PADETI… Tad nosis aukstyn, blogas mintis salyn, ir sumalkite i miltus tai kas jums nerode pagarbos! Parodykite jiems kad esat geresni viskuom uz bet ka! Sekmes!
Bal 18th, 2010 at 5:02 vakare
viso
Bal 18th, 2010 at 6:18 vakare
Zinot ka , jau bandziau tai daryti gal 3 kartus nebuvau saves uzprogramavus ar tikrai kirsiu tesiog dariau neziuredava nei i prieki nei atgal.
O viskas prasidejo nuo to kai pradejau save zaloti ciuju , kad tai buvo vasara kai visas mono pasaulis griuvo. Tai lyg narkotikas , pradejas neberasi kelio atgal.Po to viskas pablogejo ir viena diena parasiusi mamai rasteli atsisveikinusi suta kruopelyte draugu nusprendziau bagti gyvenyma. Gaila , bet tuomet man nepavyko neisdrisau pasok po traukiniu.Visa nakty verkiau toj pacioj traukinio stoty ir graziau save kdel to nepadariau juk labai norejau. Antra kart viskas vyko rudeny ipusejus mokslo metams kai susirgau depresija ir nebemaiau gyvenimo prasmes ir kelio. Nusprenziau rinktis kita kelia ir nebesokineti po tarukiniais ar kitokiomis transporto priemonemis.Tesiog paemiau visus namuose buvusisu vaistus ir isgeriaus juos uzgerdama medicininiu spiritu, vos nemirau vos vos mano svajone neisipilde tik nelaiku grizo mama ir rado amne vonioje be samones , laku iskviesta greitoji, 2 sav komoje , lankymasis pas psichiatrus , psichologus ir as jau gyva. Bet trecias kartas maniau bus paskutinis , nors is po mano vaistu puotos mama manim nepasitikejo ir laike mane trenkta , anksti ryte ji manes nepastebejo tad pasiemiau kibira ir nuejau i balkona pamatyti paskutinio savo gyvenyme salelydzio , m? skamba romantiskai taip? tik gaila , kad tikslai visai ne romantiski. nusinesiau peili isitaisiau patogei savo mylimam kresle ir stai lyg ir viskas tik tereikejo vieno mosto ir butu game over taip ir padariau skausmo nejutau tik kazkas sukirbejo viduje, tas buvo lyg suvalgius saldainy , jauciaus laiminga . Per tas kelias minutes laiems kai is mano venu trysko kraujes jutau “kaifa” tik vel nelemtai mama ejo rukyti ir vel tas pats , ligonines asaros psichologai ir visa kita. Bet nepaisant to dabar seu dekinga mamai , kad ji atjo dekinga nes pagaliau dziaugiuosi gyvenymu , as atsigaunu ir nor dar rankas juosia tvarstis pagaliau galiu sakyti , kad gyevnu. Zinau , kad galejau mirti ir kad to nepadariusi zaidziau su likimu , bet visa tai man padejo suprasti , kad norint ko nors pasiekti ir to labiau gauti turi kazka duioti . Matyt as turiu gyventi.
Bal 18th, 2010 at 6:48 vakare
Is tikro nustebiau kiek daug zmoniu nori nutraukti savo gynenyma o dar daugiau jau bande tai daryti.Apie tuos kurie pasidalije cia savo isgyvenymais na nieko pasakyti negaliu, tik sveikinu , kad nepavyko ir kad kai kurie is jusu supratot jog tai neiseitis, bet tie kurie cia raso as ketinu greitu laku tai padaryti , as planuoju.VTF? jei tu tai skelbi ir planuoji , tju tikrai to nepadarysi o skelbdamas tesiog tikiesi jog kazkas supras tavo sauksma ir neleis tai to padaryti. Patikekit zinau as tapati patyriau ir dariau taip kaip jus bet niekas manes nesulaiek teko paciaj uztraukt rankini stabdy. Bet jums to gali ir neatsitikti kai suprasit kad tai nesamone bus per velu.
Manau, kad visu pirma turim kazkam isipasakot kazkam kuris suprastu ir isklausytu , ir tik nelaikykit uspaude to savi tai neiseitis tai dar didesne nasta . KALBEKIT!!! tai padeda.
Bal 18th, 2010 at 10:47 vakare
Ir aš norėjau mirti ir noriu, bet kas iš to, perskaičiau daugumos jūsų patirtį, jūsų mastymus ir pagalvojau, kad geriau gyventi, bet nepatarčiau to pasakoti kokiam nors asmeniui, kuris gali tuo pasinaudoti, nes su manimi pasielgė taip, kad nenoriu to daugiau niekada patirti. Aš Tą žmogų mylėjau, jis man patiko ir tebepatinka, bet jeigu Ji nebenori, kad aš nė kalbėčiau su ja, tai ką aš turiu žudytis? Aišku man skaudu prieš valandą jau norėjau pasikarti, bet apsigalvojau ir dar noriu kolkas pagyventi ir atkeršyti tiems, kurie man taip padarė. Juk kaip sakoma gyvenimas yra didžiausia dovana, o ką žinai kas bus kai mirsi, kur pateksi. Gal bus ir geriau, bet…
Bal 18th, 2010 at 10:50 vakare
Greta, geriau gyvenk. jei dar čia pakomentuosi parašyk man į skype duosiu, kai vėl parašysi čia. Tu labai artimos man sielos žmogus, nes ir man panašiai tik dėl panelės vienos… Kuri žino, kad ji man patinka, bet elgiasi taip su manim kaip su paskutiniu…
Bal 18th, 2010 at 10:56 vakare
Na va musu visu patirtis isgelbejo tau sedyne:)
Bal 18th, 2010 at 11:18 vakare
Vat sakot mane paliko pana , man sunku ir pan . Paklauskit saves ar tikrai kelio i kita geresni rytoju nebera?!
As taipat galvojau apie mirty. pries metus mire mano tetis. Infartas. Mire man akyse nes mama tuo metu buvo darbe , as maciau kaip jsi usimerke ir kaip ziurejo i mane. pries puse metu nuskendo mano vaikinas su kuriuo buvau 3m. ir kuri tikrai mylejau tokio zmogaus neimanoma apipasakot.Nuo to laiko susirgau depresija, nebesimokiau , nevalgiau , net nesikeliau is lovos dienu dienas guledavau tusciam kambary ir verkdavau. Mama isbande viska , bet niekas nepadejo.Po rimto pokalbio pradejau lankyti mokykla na net nelankiau o tesiog vietoj to nueidavau i katipes ir verkdavau atsiremusi i paminkla ir taip kiaura diena. Maniau isprotesiu. Prie ir taip mane baigencios numarinti depresijos prisidejo ir bulumija , nes nieko nebevalgydavau o tesiog budavu soti asarom ir oru. draugai lanke mane palaike , bet ka jie galejo padaryti kai as pati nenorejau o ir jegu nebeturejau kapstytis is dobes. Galiausei , nakty pasiemiau virve ir ejau pasikarti aciu dievui virve nutruko ir as dabar galiu jums tai papasakoti.Na viskas nebuvo taip gerai kaip nuskambejo nutrukus virvei nukritau nuo kedes ir susiliauziau koja.Dabar gyvenu, tesiog taip. Nesu laiminga , bet aciu dievuj kad ta virve nutruko, depresija ir bulumija nepranyko bet man geriau stengiuosi gyneti kapanojuosi kiek galiu. Daznai lankausi kapinese ten dar vis verkiu , bet mirti nesinori niekada gyvenyme nemeginsiu to daugiau tai tikrai ne iseitis. Kad ir kaip sunku reike kilti i virsu , nes visada kad ir kaip sunku zinoikt yra zmoniu kuriems jus esate svarbus.
Bal 19th, 2010 at 12:57 vakare
Suprantu jus Simona gerai, žinau ką reiškia netekti artimų… Ir Guste koks ten išgelbėjimas mano kailio, aš visviena galvoju kaip lengviau mirti, ar nuo tablečių ar nuo virvės ant kaklo (Mėginęs esu kartis jau, kluonely, kai buvo taip sunku, bet gerai, kad nedrįsau kolkas nušokti, tik tabalavau pridusęs ant kopėčių apačios). gal ir tiesa, kad esam kažkam reikalingi, bet mano atveju aš nesu niekam nereikalingas… Ir tegu, jei nemirsiu tai nuo visų šių bejausmių žmonių, kurie taip man padarė ir nuo tos nelemtos panos aš tikrai pabėgsiu, o kur nežinau… Eisiu kur akys veda…
Bal 19th, 2010 at 1:03 vakare
ir ten toks ir palikimas, mes nė geri draugai nebuvom, bet aš pats kaltas, kam lindau kur man nereikia, nors taip ji man patiko…
Bal 19th, 2010 at 1:25 vakare
Zinai ka maziukau , kad ir kaip sunku mes murim eit pirmyn. Manau kad nei tu nei as neturim ko prarast , tad verta megint kovot toliau, kitam gyvenyma apkartines laimingas nebusi turi stotis , ir eiti neziuredami atgal.
Bal 19th, 2010 at 1:27 vakare
Gal ir tiesa… Ačiū.
Bal 19th, 2010 at 1:43 vakare
o uz ka dekoji?:D
Bal 19th, 2010 at 1:46 vakare
Už patarimą. Parašyk į el. paštą man, nes sunkoka čia bendrauti evaldas.k2@gmail.lt
Bal 19th, 2010 at 2:17 vakare
ok.
Bal 19th, 2010 at 3:27 vakare
T.y. evaldas.k2@gmail.com atsiprašau, šiek tiek suklydau.
Bal 19th, 2010 at 6:50 vakare
Guste, o kas tau tokio buvo nutikę, kad tris kartus mėginai padaryti galą? Nesupyk už tokį klausimą.
Bal 19th, 2010 at 8:52 vakare
Kaskaip man labai uzknisa brolis, kuris lenda prie manes kas dien, musa. tevai kurie man aiskina,Mane tai labai izeidzia, ir as net nezinau ka daryti… Turi pana, ja labai myliu, bet del jos nezinau ka daryti, pasiulykite kaska…
Bal 19th, 2010 at 9:32 vakare
O jus pana taipgi myli? Jei taip verta gyventi dėl jos…
Bal 19th, 2010 at 10:31 vakare
Ai buvo daug ivikiu, tesiog kaip visada- vaikinas, tevai, draugai. daug dalyku vienoj vietoj.:)
Bal 20th, 2010 at 5:55 ryte
Supratau.
Bal 20th, 2010 at 2:06 vakare
Kaip visada, žmogus supranta, kad gyvenimas gražus tik tada, kai žvelgia mirčiai į akis… Arba to nesupratęs numiršta…
Bal 20th, 2010 at 3:23 vakare
aciu dievuoi as tj supratau, bet gyvenimas nuo to ne ka geresnis vistiek yra bedu kurios kaupesi lyg akmenys reike buti labai stipriam , kad istvertum nepakartojes klaidos kuri gali buti lemtinga.
Bal 20th, 2010 at 6:21 vakare
Pritariu, aš pats vos vakar nežengiau paskutinio žingsnio, gerai, kad antrą kartą pabūgau, nors dar kaklą iki šiol skauda… Jei galėtum guste parašyk man į el. paštą evaldas.k2@gmailcom. Ačiū, norėtūsi šiaip pabendrauti…
Bal 20th, 2010 at 6:43 vakare
tj duok skype.
Bal 20th, 2010 at 8:01 vakare
Galiu ir tą. kazlas12
Bal 20th, 2010 at 8:29 vakare
gerai. kazlas12
Bal 20th, 2010 at 9:08 vakare
ok, susitarskesim per ten kada.
Bal 20th, 2010 at 9:58 vakare
Visuomet laukiu.
Bal 20th, 2010 at 10:02 vakare
ei zmogeliuk pridek man pr saves:D
Bal 20th, 2010 at 10:02 vakare
e*
Bal 20th, 2010 at 10:05 vakare
Laukiu kvietimo vis dar : )
Bal 20th, 2010 at 10:11 vakare
pakviesk tju amne, man kazkas neaisku.:D
**HuGa**:)
Bal 24th, 2010 at 1:35 ryte
Ziuriu daug cia nusivylusiu ir paskendusiu depresijoj zmoniu…
Kaip ir as…Atrodo,kad vienintele iseitis iseiti i ta kita,dvasiu pasauli…Rodos ten bus lengviau,ir nebebus problemu jokiu,tik visiska ramybe…
Noris ten iseit,bet vis kazkas sulaiko,kai uzeina laikini prasviesejimai ir atrodo,kad gyventi gera,bet tai tik laikinai,o po to vel tas skausmas,vienatve,kancia…
O kad zudytis butu lengviau,reikia zudytis poromis,po du…=)
Bal 24th, 2010 at 3:34 vakare
Depresija , ne depresija reikia vistiek kabintis i gyvenima kiek tik galima kojom , nagais dantim ir viskuom ka tik turim .Juk gyvenimas dovana , ja turim saugot ir brangint , kad ir kaip butu blogai negalime pasiduoti . Niekas sioj zemej nevertas musu skausmo ar liudesio .
Juk , kad ir kaip blogai bebutu . Kad ir kaip besijaustume vienisi , vistiek atsiras zmoniu kurie mus palaikys ir supras kuriems mes svrabus. Zinau , gal to mes nejausime , bet jie bus salia kai mums bus sunku ir nebutinai tesiogine to zozdio prasme.Laikykites maziukai!*_*
Bal 25th, 2010 at 3:31 vakare
Ale jūs vargšai
jugi neįmanoma savęs uždusinti nekvėpuojant, tiesiog biologiškai neįmanoma dėl refleksų.
Bal 26th, 2010 at 1:04 vakare
Ar jus visiskai nemastancios butybes, ar… nu kaip man zodziu truksta tai jetus jetus…
DD sis straipsnis yra pries savizudybes ir kas neiskaitot potekstes, tj nors nevarykit ant autoriaus… puse komentaru saziningai skaiciau… skaiciau iki kol nepaminejo Dievo vardo… cia dar labiau juokas paime…
vienas patarimas savizudziam: pradekite mastyti.
Bal 26th, 2010 at 5:39 vakare
Ai krc zudykites, ka tik norit ta darykit, vienais durniais bus pasauly maziau.
Durniai visiski ateina pasakoje ” va as ketinu greitu metu tai padaryti” nx cia giretes tai ne tas dalykas kuriuo didziuotis turetumet! Gaila man jusu silpnaprociai.
Bal 26th, 2010 at 9:04 vakare
Chebra, kad ir kaip ir būna sunku, bet gyventi verta, nors kartais buna gili depresija. Auksčiau galva mielieji ir daugiau pasitikejimo savimi.Pasaulyje yra žmogus, kuris jūsų laukia
To:nusivylusi, mielai galėčiau tave išklausyt ir tiesiog patart. Jie norėsis būti išklausytai, tiesiog rašyk gcinskis@yahoo.com
Sakykime gyvenimui taip, nors ir kartais būna labai sunku…
Bal 27th, 2010 at 6:54 vakare
Bent jau pagalvok ka rasai pirma.
Kvepavimas – refleksas. Jeigu ir turetum pakankamai valios pastangu nekvepuot, tada NUALPTUMN o ne numirtum. O kai nualpsi, plauciai prades savaime kvepuot.
Bal 27th, 2010 at 9:53 vakare
Pagal tą pačią logiką galima pasiūlyti pradėti nusilupinėti odą (“jei greit lupsies, nusilupsi visą ir numirsi”. O jei pernelyg skaudės (skausmas turėtų būti praktiškai didžiausias koks įmanoma), tai tada susimąstyk, ar tikrai to nori. Žmonės žudosi ne dėl nemalonių pojūčių, jie mielai mirtų be skausmo ir lengvai. Žudomasi dėl noro pabėgti nuo pernelyg šiurkščios ir nebepakenčiamos realybės, “the big picture”.
Tačiau pridursiu, kad jei autoriaus šitos daugiau mažiau šmaikščios minties pakako atitraukti bent vienam žmogui nuo savižudybės, tuomet įrašas buvo vienareikšmiškai vertingas.
Geg 1st, 2010 at 10:42 vakare
Nezinau, nebeturiu prasmes gyvent , nieko nebturiu. Pries mane vientik kaukes ir tustuma, praraje kuria as pati vis labiaiu platinu. Manu man geriau mirt nei kentet tj ir jaust kaip as skaudinu kitus ir jie skaudina mane.ate pasauli as tave palieku.AMEN!
Geg 2nd, 2010 at 3:35 vakare
Ir kaip jūs taip žmonės galite šnekėti? Beveik prieš dvi savaitės ir aš norėjau mirti, buvau prradęs viltį… Na ir kas? Vilties neatradau, bet pasaulį matau ir pradedu matyti kitomis spalvomis… Tad patarsiu, visada ateis laikas išeiti į kitą pasauly, bet grįžti bus nebeįmanoma arba labai sunku. Tad gyvenkite ir pasaulį pamatysite kitomis spalvomis.
Geg 3rd, 2010 at 12:52 ryte
Is kur semtis tos stiprybes,kaip rast viltį toliau gyvent,kai nieko nebelieka..Visi nusigrezia ir nusisuka…Kai ištikus nelaimei ir paprašius pagalbos,išgirsti tik tai,kad esi silpna ir apgailėtina…Pasimato tada,kokie tai draugai būna su tavim tik tada,kai gerai,o kai tau blogai ir sunku nėra nė vieno šalia..
O ir vaikinas,kurį mylėjau,tik žaidė su manim…
Nebėra dėl ko gyvent,koks čia gyvenimas kai kiekviena diena tampa kančia,ir visąlaik galvoji apie mirti,tai net nebe gyvenimas,o tik egzistencija…
Geg 3rd, 2010 at 4:20 vakare
Labai panašiai kalbi kaip mano pažinota draugė. Jei galėčiau kuo nors padėti prašyk. Žinau tą jausmą, nes ir pats esu taip jautęsis ir norėjau viską palikti… Aišku, ji man tebepatinka, buvau įklimpęs į depresiją, kelioms savaitėms, bet gavau pagalbą (tiksliau pasipasakojau vienam suaugusiąjam… Ne viską pasakiau, bet man daug geriau). Bet verčiau gyventi, o po kiek laiko ir pasaulis bus gražesnis. Žinoma reikia noro, kantrybės ir kažkiek laiko.
Geg 5th, 2010 at 6:19 vakare
aš visiškai suprantu tuos kurie nori žudytis, ta pati ir aš galvojau, bandžiau daryti, nepavyko, bet dar vis bandau… Man gyvenimas yra per daug žiaurus, aš jame nieko gero nematau, mokykloje viskas čiki, bet gryžtu namo tėvai pradeda rėkti, draugė atvažiavo pas mane savaitei, bet ji tiek neištvėrė ir po tryju dienu grįžo namo, nes jai buvo per daug sunku matyti kaip tėvai ant manes puola, muša, aš verkiu, bet jiems nesvarbu.. Aš gyvenima bandžiau užbaigti pasikariant, bet grįžo brolis ir pamatęs staigiai nupjovė virvę, pjausčiau venas, bet tėvas buvo pamiršęs darbo popierius ir grįžo namo ir rado mane, dar su sąmone, bet po to praleidau 3 savaites psichiatrinei. Dabar bandysiu prigerti paracetamolio užsigeriant alkoholiu, bet tai darysiu nakty, kai visi miegos ir tik po to ras mane ryte. Mirtis dabar man yra pats dydžiausias troškimas…
Geg 5th, 2010 at 8:11 vakare
999—> o kiek tau metu?
Beto juk yra ivairiu istaigu , i kurias galetum kreiptis , del tevu.Mirtis tikrai ne iseitis. Juk gyvenimas toks grazus. Kad ir kaip blogai manau , yra bent keli asmenys kuriems tu rupi , ir tevai manau mirtu is skausmo kai iseitum.Patikek ,Gyvenk , kad galetum iroditi visiems , net ir tevams jog esi stipri.
Geg 5th, 2010 at 9:36 vakare
man 15 metų, bet aš galvojau kad turiu geru draugu, bet apsirikau, visi gręžiasi tolyn nuo manęs….
Geg 6th, 2010 at 1:50 vakare
O jūs galvojate, kad tik jūs viena tokia? Žinau ką reiškia toks jausmas, nes pats draugų neturiu (nes tie draugai, kurie klasėje, tėra tik klasiokai). Na, bet tikrai neverta pasitraukti iš šio pasaulio. Gal ir pats klystu ir supaisysiu kokią nesamonę, nes pats tebegalvoju, kaip lengviau mirti… Jau atrodė viskas bus gerai ir panašiai, bet ir vėl apniko mintys apie mirtį. Radau gerą būdą, bet kur rasti tokios medžiagos… Bet verčiau pasiliksiu ir gyvensiu, nors ir skaudu. Ateis laikas pasirodys ir vėl pasaulis kitomis spalvomis. Tad ir jūs geriau likite ir gyvenkite, kad ir kaip sunku…
Geg 6th, 2010 at 3:41 vakare
Mazyt , juk tu tokia jauna. Siaubas nebesvaikit pipirai , juk jum dar gyvent ir gyvent. 999—> tu pati mastyk , juk mirus del tavo kaltes kentes zmogeliukai kuriems tu buvai brangi. Nedaryk kvailystes ir nejokauk su tokiais bakeriais , juk tj tavo gyvenimas , ji sutvarkyti gali tik pati. Jei jie tikri tavo draugai , jie nenusigrez niekada , juk jie draugai. Pradek i viska ziuret i viska kitu kampu, mes visi turime bedu ir jas stengemes sprest , manau tau to taipat reiktu imtis. Eik i miesta uzmesk naujes pazintis, tesiog gyvenk, manau pasijusi laimingesne.
Geg 7th, 2010 at 2:28 ryte
Žinot, kai kurie iš perskaitytų komentarų mane įkvėpė norėti gyventi ir siekti tam tikrų tikslų. Mano tėvas, kai buvau 7metų nusižudė. Nuo to laiko pati, vos iškilus sunkumams, palūžus, noriu nusižudyti. Ačiū Dievui, vis dar gyvenu. Komentaras apie Dievą ir pasakymas, jog “TU ESI SVARBUS” (kažkas panašaus) man patiko labiausiai. Nesižudykit, geriau užvalgykit saldumynų, nusiraminkit, sukaupkit savyje jėgų ir pabandykit padaryti kažką gero jei ne sau, tai artimam ar svetimam žmogui. MYLIU JUS IR PRAŠAU GYVENTI.
*
Geg 9th, 2010 at 4:48 vakare
Visus nusivylusius gyvenimu parasykit man, mielai išklausysiu jus ir patarsiu:)
Nors ir kaip sunku kartais būna, bet verta gyventi vien dėl savo svajoniu,tikslų ar gerų darbų.Darykite gerus darbus ir patys pasijusite laimingi ir reikalingi.
Tad aukščiau galvą mielieji
Drasiai man rasykit
gcinskis@yahoo.com
Geg 9th, 2010 at 10:13 vakare
as gyvenimo nematau gražiom spalvom, viskas tik juoda. Jau nebeturiu jėgu kovoti, man tai jau persunku… O tam kam buvau brangj ir beveik penkis metus prabudavau ten, tai to zmogaus nebeturiu ir jo netektis buvo man labai skausminga, aš pati vos nelipau į duobę kai laidojo. O tai buvo mano močiutės netektis.
Geg 9th, 2010 at 11:03 vakare
Bet juk taip močiutės neprikelsi. Žinoma reikia jos verkti ir raudoti, bet nepamiršk, kad ji norėtų tave matyti laimingą. o gyvenimas žinau ir pats, kad būna šlykštus ir juodas, nes ir pats tokį mačiau ir kolkas tebematau, bet juk gyvenimą gauni tik vieną kart, o taip žaisti su juo neverta. Dabar tikrai sunku, bet juk reikia kentėti, o po kiek metų pasakysi, koki juk menkniekiai tada ten buvo… Gyvenk ir norėk gyventi, nes ką žinai, kur nukeliausi, kai nusižudysi…
Geg 11th, 2010 at 9:51 vakare
Kiekvienas bent kartą gyvenime susimąstėme – gal nusižudyti? Taip taip, čiupk drąsą, ašaras, keiksmus mintyse, nešk, nešk, visą save su šita mintimi prie tilto ir krisk. Bet kai beliks keletas žingsnelių ir bent sekundei suabejosi – susimąstyk, kur dingo tavo noras? Nukrito upėn ir tave paliko? Ko nešokai kartu su juo? Ko sudvejojai? Silpni visi Jūs esat, pamąstyti visi sugebat, kaip ir kalbėti beje. Kaip prakalbstama jau apie įgyvendinimą ir darbą, viskas lyg prieš tai pamąstyta, pasakyta – išnyksta.
Geg 11th, 2010 at 10:32 vakare
Is tikruju zmones pabandom gyventi,kad ir kaip butu sunku…Vistiek juk gyvenam tik karta,reikia kovoti,kad ir kaip bebutu sunku…Jau kai pagalvoji apie zmones kuriems esi brangus,ir kurie tave myli,kaip jie kentetu,kai taves nebeliktu…Kovokim,nepasiduokim,salin tas blogas mintis ir gyvenam toliau,stenkimes gyventi toliau…
Gyvensiu tol,kol manes nepribaigs toji liga…:)
Stiprybes visiems,ir tikejimo,kad isaus geresniu dienu,kai bent kiek pasikeis reikalai i geresne puse…
Geg 12th, 2010 at 5:30 vakare
Tai va.. Kai man sunku buna,kazkaip,sakau sau..kad tikrai nebenoriu gyventi,kas man is to?Jei mane is sio neto uzsipuola,izeidneja,kam visa tai,asaros rieda,sakau,gal tada jie bus laimingi ,nu pazliums draugai ,tevai ir tt.. Bet is kitos puses,suskausta sirsi..nejau as taip galeciau tik apie save galvot? Zinau,kad sukelciau didziuli skausma savo vaikinui,sesutei,broliui,draugams,bestutei,kuri manau,ta pati padarytu,nes buvo uzsiminusi,ka darytu jei manes nebutu..<3 apskritai visi labai kentetu,kam to reikia?Beja girdejau,kiek cia tiesos nzn,sako,kai zmogus nusizudo,jo siela pasilieka su zmonemis,ji blaskosi tiek,kiek jai buvo lemta pasilikti sioj zemej zmogaus pavidalu,o kai artimiesiems skauda,mires zmogus tai jaucia dvigubai..Taigi is pacios savosios patirties sakau,jog neverta zudytis..Reikia netik apie save galvoti ,o ir apie artimuosius.. Turiu labai daug ateities planu..o jei manes nebutu?Kas testu tuos planus? Svajones.. Isidemek,jei taves nebutu? Nebutu kazko savito..Prisimink,kad tu esi vienas ir tokio pat zmogus tikrai neras,o gal zeme praranda garsu mokslininka,veterinara,dailininka,gydytoja?O jei taves nebus,kas atras toki nerealu zmogu kaip tu .. Kaip manai?:)
Geg 13th, 2010 at 6:51 vakare
O as pavargau apie tai galvot, tai taip istrige pasamonei , kad as negaliu to iskrapstyt. Mastau apie tai visada ir tai jau darosi nesveika. Zinoma padaryti tai bijau, bet galti , galvoju visada. As pavargau gyvent, man atsibodo but nieku , tad manau bus geriau…
Geg 13th, 2010 at 7:20 vakare
Pasakysiu, kad neverta mirti, nes kitas pasaulis (tariamas), gali būti dar blogesnis nei šis, tad ar verta mirti? Geriau nugyventi tiek kiek reikia, o ne kiek pats užsimanai ir miršti kada nori. Kiek Dievas davė, tiek reikia ir gyventi… nes po to atgal jau nebegrįši.
Geg 13th, 2010 at 10:20 vakare
Cia jau neaisku kaip yra tam kitame pasaulyje,jei kas galetu is jo grizti ir pasakyti,kaip ten,tada zinotume..Bet tai aisku neimanoma…
Bet kad jis egzistuoja,tai tikrai,juk nera pasaulis vien materialus pagrindas,po mirties vistiek kazkur nukeliausim…
Kartais as pagalvoju kokia ta gyvenimo prasme:is pradziu mokiniesi,studijuoji,po to dirbi ir senatvei atejus mirsti…Juk turi buti kazkas daugiau ne vien tokie tikslai,turi but kazkas daugiau,ir tos mintys varo mano i nevilti…
Ir vis delto gyventi verta,nors pati dar nezinau del ko,gal ateity suzinosiu…
Geg 13th, 2010 at 11:18 vakare
Gyvenimas tam ir yra duotas, kad būtų ir bloga ir gera. O kam skubėti mirti, juk mirtis pati ateis… O dabar reikia išnaudoti likusį laiką taip, kad nebesigailetume dėl ko nors…
Geg 15th, 2010 at 3:06 ryte
Tu tikriausiai teisus…
Geg 15th, 2010 at 9:17 ryte
Jūs irgi teisi…
Geg 15th, 2010 at 7:47 vakare
Diarchy bandė taip pat nusižudyti ir spėk kas??? nepavyko… beveik 16min…
Geg 18th, 2010 at 7:23 vakare
as ir noriu nusizudyt 2010 05 18 d. bet as zudysiuos rytoj dar su visais atsisveikinsiu!
Geg 19th, 2010 at 8:19 vakare
Diana, jei nenusižudei, parašyk į e.mailą: kindofanimal@gmail.com gal nors trupučiu galėsiu padėti.
Į šią svetainę atklydau ieškodama tokių pat, norinčių nusižudyti, bet radau žmones, kurie be reikalo netiki gyvenimu. Net kilo mintis sukurti tarsi bendrą blogą ar kažką pan., kuriame galėtų rinktis visi tie, kurie mano esą nelaimėliai.. rašykit man visi, kam nors šiek tiek nesiseka, manau, rasim, apie ką pasikalbėti.
Geg 22nd, 2010 at 12:59 vakare
Palaidok mane…
Uzkazk giliai po zemia,
Su paismegavimu
Nuzudyk mane.
Uzdenk veida zeme,
Visu kanciu palaima – kapinese.
Izkask man duobe
Palaidok mane savo sirdyje.
Islaisvink mano siela
Tegul skrenda ji i roju.
Ta mano trokstama irisvajota,
Laisves pojuti.
Susitiksim po zeme
Busim ikalinti savo karstuose,
Kanciu ir asaru aimanose
Gyvensime uo siol ten amzinai.
Busim besieliai zemes kaliniai
ikalinti jau amzinai,
Busim tik prisiminimai Sviesos biejntys kunai.
Geg 22nd, 2010 at 9:23 vakare
Gražiai pasakyta…
Geg 24th, 2010 at 1:28 vakare
noriu mirti nes praradau sawo mylima zmogu man dar tik 16 bet nera jegu gal atsirastu berniukas kuris mane sustabdytu ir padetu 868482896
Geg 24th, 2010 at 6:15 vakare
Geriau duotumei skype, nei telefoną… Ir šiaip, vyk tą mintį šalin, juk bus dar tų meilių n. Ir bus juk dar ir beto visko.
Geg 25th, 2010 at 3:02 vakare
Jau vienas zmogus cia paskaites taip pabande padaryti, pries dvi dienas palaidojom. tevam sokas, suzinojo kad patarimu jis rado cia, tevai kreipesi y policija, pradetas iki teisminis tyrimas del nepilnamecio asmens leknimo y savizudybe. Gali naikint nenaikint, lauk sveciu prisizaidei jau. Dekui tau uz begales zmoniu gyvenimo sunaikinima.!!!!
Geg 30th, 2010 at 4:39 vakare
Tiems kurie rašo ,kad nori ar jau bandė nusižudyt,tai aš jūsų guost nebandysiu,nes žinau jog visviena visos tos šnekos bus kaip iš tuščio į kiaurą,nelabai ir bepadės…Tik norėjau pasakyt,jog perskaičiusi komentarus,pamąsčiau,kad gal jūs vieni dėl kitų gyvenkit-gal skamba truputį nelogiškai,bet juk jus sieja šitiek bendra,gal tiesiog pabandykit artimiau pabendrauti,bus dėl ko
Geg 30th, 2010 at 4:46 vakare
Tiems kurie rašo ,kad nori ar jau bandė nusižudyt,tai aš jūsų guost nebandysiu,nes žinau jog visviena visos tos šnekos bus kaip iš tuščio į kiaurą,nelabai ir bepadės…Tik norėjau pasakyt,jog perskaičiusi komentarus,pamąsčiau,kad gal jūs vieni dėl kitų gyvenkit-gal skamba truputį nelogiškai,ar banaliai,bet juk jus sieja šitiek bendra,gal tiesiog pabandykit artimiau pabendrauti,gal artimiau susipažinus bus priežastis į gyvenimą kabintis?!:)))nes iš patirties galiu pasakyt,jog kai atsiranda tave suprantantis ,ar bent jau bandantis suprasti žmogus,gyventi pasidaro daug lengviau;)
Geg 30th, 2010 at 5:20 vakare
Aš tai truputį nesuprantu tų žmonių{tik nepagalvokit ,kad smerkiu,nes tai nėra},kurie sako ,kad viskas yra blogai,noriu nusižudyti,nors paskaičius visą komentarą prasmės nei su žiburiu nerasi,-kažkuriam vienam skaičiau-vaikiną turiu,sesę palikti gaila,tėvus ir draugus taip pat,nu tai tada SORRY,juk viską turi,-šitiek artimų žmonių kuriems rūpi ir vis viena juos skaudinti nori,tai išvis jeigu “šitiek” turi ir žudytis nori,tai tada tikrai visiems nėra prasmės gyventi,jeigu tiek turint mirti kyla noras….
Asmeniškai aš turiu tik vieną tikrą draugę ir tik dėl jos stengiuosi gyventi iki kitos dienos,metų…
Tad gal nereikia čia savęs gailėti,nes yra daug žmonių tikrai neturinčių dėl ko gyventi…
Geg 31st, 2010 at 8:11 vakare
nesuprantu zmoniu…gyvenkit po velniu spjaukit i viska jei jau taip blogai ir dekokit dievui kad dar isvis gyvenat…nu nx nesuprantu…sakau as ir norejau nusizudyt bet kai pagalvoji kas is to pasikeis nieko…nu krc vaikai gryba pjaunat xDDD kaip sakoma uz maza dovana zmogus labai dekingas uz didoka dovana kai kada,o uz didele dovana beveik niekada…sakau ismokite myleti gyvenima, gamta ir bent kiek gerbti gyvybe…nes is salies sakau ziauriai atrodo…as ir kazkada norejau nusizudyti, nes istikro neturiu jokiu tikru draugu…bet bent jau turiu gyvenima…tiesa sakant keista nekesti gyvenimo ir anaiptol gyventi…na, zmones zaidzia gyvenima, kuo tragiskesne kauke tuo didesnis juokdarys po ja slepiasi…
Geg 31st, 2010 at 8:34 vakare
Šiaip yra lengva pasakyti spjauk į viską… Bet iš tiesų tai padaryti yra sunku. Šiaip žinok, kai žaidi su gyvybę galiausiai supranti, kam ji buvo duota ir nebenori su daugiau žaisti. Supranti, kad gyventi dar reiktų dėl tolesnės ateities ir pan. Draugų ne jūs vienas neturite, aš jų taipogi neturiu, bet kas iš to? Kam tie draugai šiaip pajėmus, jei jie nusisuks, kai tave užklups bėda? Jau geriau likti vienam ir spręsti savas bėdas pačiam, nors kaikada ir priime kvailus sprendimus…
Bir 1st, 2010 at 6:10 vakare
Kas jau tikrai yra dėje ant gyvenimo tai tik negerkit vaistu… Nuo mano paskutinio parasymo geguzes 5d. as prigeriau 3 pakelius paracetamolio po 1000mg, as jau nebenorejau atsikelti, bet pabudau, tik nesugebejau islipti is lovos, nes man krito kuno temperatura, krete drebulys, mama liepe vemti, bet to nedariau ir laukiau kad gal dar nusibaiksiu iki vakaro, bet po keliu dienu pagulde mane i ligonine, plove skarndi, lasino laselines kad isplautu viska is organizmo, po savaites isveze mane vel pas psichologa, jis uzdare mane kelioms dienoms, nes as nesnekejau kodel tai darau, o ti sakiau kad noriu pas mylimus zmones, kuriu nebeturiu cia, o tik ten, as ten klykiau naktim, verkiau, norejau begti, bet pakeido mane tik sendien…
Bir 1st, 2010 at 11:18 vakare
Po paskutinio apsilankymo cia prabego daug laiko.
Ka zn , man taipat buvo blogai . 3 kartai… nesekmingi… metryt man nebuvo lemnta.
Dabar to zmogaus amny nebera. Esu visiskai kitokia. Pasikeiciau kardinaliai. Nuo galvos iki koju.Dabar to padaryti nebedrysciau, matyt bijau ir per daug skaudu palikti tuos zmones kuriuos turiu salia saves.
Nebesu ta vienise, keistuole su klaike praeitim. Jo praeitis liko, bet snd kuriu kitoki rytoju. Turiu daug draugu, vaikina, seima, nors ir isibarciuse , bet seima.Pasineriau i sporta, ir seip gyevnu sia diena. Esu laimnga. Zinoma kartais aplanko niuri nuotaika, bei vienatves jausmas, bet zianu , kad ir kas benutiktu jausiuos mylima , ir esu mylima!!!
tad kelkit galvas aukstyn ir gyvenkit , nes tokiu zmogeliuku daugiau pasauly nebus…
Bir 5th, 2010 at 2:57 vakare
Labas, 999. Galima būtų jūsų skype paprašyti, norėčiau šiaip pakalbėti.
Bir 7th, 2010 at 9:02 vakare
na, kai viskas eina suniui ant uodegos ir pasiunti viska velniop, nemanau, kad labai sunku butu spjauti i viska…zinoma, sakyti yra lengviau nei tai padaryti…bet kas is to…o kai pagalvoji, eee buna zmoniu kuriem tikrai sunku gyventi, kurie yra invalidai ar siaip ka ir anaiptol gyvena…galbut mes esame maziau ar daugiau egoistai ir neapsizvalgome aplinkui, matome tik save ir savo problemas, o juk yra zmoniu kuriu problemos palyginus su musu yra niekis, o anaiptol gyvena…
Bir 12th, 2010 at 1:05 ryte
bukit geri pagalvokit apie kitus ir pries visokius tokius ivykius sumastykit ka nors jog isvaret i uzsieni ar dar ka. jog kuo maziau skaudintumete tevus ar artimuosius
Bir 12th, 2010 at 1:10 ryte
na o jei mirtis jums nera pirmas problemu sprendimu budas pameginkite kur nors isvykti i kitus miestus ar dar ka ir pagyvenkite vieni be jokiu kitu zmoniu pagalbos. o jei ne tiesiog pasiduokyte ir pjaukytes ties alkunemis ir giliai
Bir 13th, 2010 at 6:18 vakare
sveiki,
esu susidurus su tokiomis situacijomis, kai norisi isnykti. mano drauge pasitrauke is gyvenimo, turiu tokios skaudzios patirties, manau kad gal kas nores kada pabendraut tokio temom, isklausysiu, gal kam galesiu padet. palieku skye: thelibre
Bir 17th, 2010 at 2:51 vakare
nusizudymas yra tikra nesamone. daug apie savizudybe galiu ir as kalbeti, bet niekados nepakelciau rankos nei pries save nei pries kita… 100% nepalaikau tu zmoniu, kurie skelbia tokius straipsnius!
Bir 20th, 2010 at 1:27 vakare
ot zmones, mat zudytis nori… visi cia nori tik kam truksta demesio dar ir kitiem skelbia..
Bir 21st, 2010 at 11:28 ryte
as norejau nusizudyti del savo ateities nes mama ir tevas sakydavo kad as nieko ateity nepasieksiu ir puoleu y depresija net buvau pasidarius kilpa tikrai tai norejau padaryti bet atsisedus pagalvijau kam tai daryti juk neverta visas gyvenimas man dar pries akis atsiprasau jei buvo klaidu.
Bir 21st, 2010 at 5:40 vakare
o man pavyko
debilai kas bando
nieko gero ten anapus
Bir 23rd, 2010 at 1:47 vakare
nu ir kas ten yra jeigu pavyko, bet kazkaip stebuklingai cia esi?
Lie 1st, 2010 at 5:53 vakare
Aš tai ilgai galvojau ir nusprendžiau, kad noriu nusižudyti. Greitu laiku tai ir padarysiu.
Lie 1st, 2010 at 11:54 vakare
Galiu pasakyti, neverta to daryti, kad ir kaip to norėtum. Įskaudinsi artimuosius ir tuos, kuriuos myli… Suprantu, būna labai sunku, bet gyvenimas nebus visuomet geras. O juk ir, kai nusižudysi, juk parodysi, kad esi silpnas/silpna ir nesugebėjai išspręsti iškilusių bėdų… Atsiprašau, kad taip sakau, bet ir pats apie tai esu galvojęs ir vos to nepadariau. Kai kas sako, kad reikia stipraus žmogaus, kad jis pakeltų ranką prieš save, bet aš pasakysiu tik taip, nesvarbu ar žmogus yra stiprus ar ne, bet, jei nebus tokio žmogaus, kuris galėtų padėti nors kiek, tas žmogus būtinai tai padarys.
Lie 3rd, 2010 at 12:22 ryte
As pati anksciau galvojau,kad reikia gyventi del kitu,bet is tikruju pirmiausia reikia gyventi del saves,o po to del kitu,nes jei gyvensi vien tik del kitu,zinoma artimieji dziaugsis,kad esi su jais,bet paciam nera nuo to geriau,viduje tik kenti,nes nebesugebi dziaugtis nekuom,viskas aplink nusidaze juodom spalvom,visas susikurtas pasaulelis baigia subyreti…
Reikia ismokti gyventi del saves,nes kai paciam bus gerai,tada ir aplinkiniai jausis geriau budami salia taves…
Lie 3rd, 2010 at 1:12 ryte
Pritariu jums. Nes pirmiausia tą ir reikia daryti…
Lie 3rd, 2010 at 1:12 ryte
O aš manau, kad šis būdas, nors ir su ironija, bet yra geriausias. KOks skirtumas tie refleksai? Jei nori – gali viską.
Visi čia pasakoja savo istorijas.. VIenos banalios, kitos išskirtinės, bet visos jos tikros ir niekas neturi teisės tų žmonių smerkti ir vadinti durniais. Mes kiekvienas esame atskiras individas, kuris masto, kuris elgiasi kuris gyvena KITAIP. Tik tie, kurie vadina mus (savižudžius durniais) ir yra tikrieji durniai, nes to nesupranta.
Aš? Aš.. Aš esu meninkė. Taip mane apibūdintų kiekvienas bent kiek pažystantis mane. Anksčiau buvau stora, bjauri, šeima man buvo niekas, o dar kankino meilė, tuomet ir prasidėjo visi tie mano bandymai. Teko ir tablečių ragaut ir rankeles subjaurot. Dabar esu tikrai simpatiška, numečiau daaaug svorio, bet nesijaučiu laimingesnė. Žinau, kad esu kitokia ir tai velniškai mane trikdo. Kad ir kaip besistengčiau pritapt, tapt tokia kokie visi, man neišeina. Tik dar labiau iššsiskiriu iš kitų. Kartais ryte atsikėlus, jaučiuos be galo laiminga, nes žinau kad kokia esu dabar tapau pati savo jėgomis, o esu nuostabi. Tiap, tai skamba savimeiliškai, bet aš taip manau. Kaip viena drauge yra pasakius : turiu savo pasauly ir gyvenu jame. Savo sukurtame pasaulyje. Turiu nuomone kurios visada laikaus. Nuomonę viskam ir nesitaikau prie kitų. Ir turiu talentą, kurio privalau dalintis su kitais, taip man sako mama. Dainavimas. O kartais.. Kartais jaučiuosi dulkė. Jaučiuos per gera būti čia. VIenintelė durnių bandoj. Bet nejaugi vienas mažas protingas jautukas nugalės visą bandą stiprių bet kvailų jaučių? Noris pakeisti pasaulį, bet tau nepavyksta, tu vienas.. Kas tai patyrę tas supras. Ir žinoma meilė. Kaip gi be jos? Įsimylėjau, o jis myli kitą. Suprantu, kad jis ne man, bet viltis negęsta ir man REIKIA ją kaip nors užgesinti. Pievas čia kalbu, bet kam reikės, tas supras. Ir išvis, nežinau kodėl, tiesiog man negera. Per daug gerai suprantu šitą sušiktą pasaulį ir tai, kad būdamas vienas neatsilaikysi prieš jį.
Taigi, jei kas norės padiskutuoti šia tema, išlieti tai kas susikaupė prieš pat išėjimą, labai norėčiau kad man parašytumėt. Tikrai nebūsiu “geroji samarietė” ir jūsų neatkalbinėsiu. Tiesiog noriu išgirsti istorijas, kurios turi būti įamžintos. Jeigu man pavyks išlikti ir kažką pakeisti šiame pasaulyje, labai noriu įrodyti kad mes – Savižudžiai nesame durniai. Mesk kaip tik esame tie, kurie supranta. Kaip jau ir sakiau, parašykite man, išliekite viską kas jums susikaupė ir ramiai palikite šį beprotnamį. SKype : sokoladine12 e-pastas : ievyp@blog.lt
Lie 3rd, 2010 at 1:48 ryte
Savižudžiai pirmiausia nėra durni. Jie yra tokie patys žmonės kaip ir normalūs, kurie to niekada nėra darę. Suprantama, yra n žmonių, kurie apie tokius kaip aš, apie tokius kaip kiti, tai yra savižudžius taip pagalvoja… Aišku, aš to nepadariau, bet žaidžiau savo gyvybe… Kažkada ir pats pagalvodavau, tai gali padaryti tik kvailas, bet taip nėra… Aš buvau klasės pirmūnas, o štai kas išėjo, vos neužbaigiau visko… Tad pirmiausia, kas yra negerai, kad daugeliui nerūpi tokie žmonės kaip mes… Bet ką aš pasakysiu, nepasiduokime ir kipkimės, kad ir koks tas gyvenimas bebūtų.
Lie 3rd, 2010 at 10:01 ryte
Žinai, Evka, aš su tavim pilnai sutinku. Kiti sugeba pasmerki, bet nesugeba suprasti. Savižudžiai kaip tik yra stipresni, nes yra patyrę tokių dalykų, apie kurį paprastas žmogus vien pagalvojęs pašiurpsta. O savižudybė – tai ne galas. Tai siekis kažko aukščiau ir geriau. Bent jau man..
Bet kartu noris ir pasilikti ir įrodyti, tiems kurie nesupranta kad ne mes čia silpni, o jie..
Lie 3rd, 2010 at 12:56 vakare
Sutinku su jumis Ieva, nes ir pats dėl panašios priežasties pasilikau…
Lie 3rd, 2010 at 1:52 vakare
nezinau dar tiksliai ar verta is gyvenimo pasitraukt ar ne…galvoju…iki siol visi sutikti zmones buvo veidmainiai,melagiai.bet viena apgavyste iki siol neleidzia normaliai gyventi…susipazinau su vaikinu kuri ysimylejeu o jis man pamelevo apie savo praeiti,nezinojau kad jis turi zmona ir vaika,ir negali issiskirt,viska suzinojau pervelai,kai pati buvau nescia.o dabar is paskos velkasi jo praeitis ir zinia kad niekada nebusim laimingi.tik kam viso to reikejo…gal yra pasauly kitas man skirtas vyras su kuriuo buciau laiminga be melo,be praeities…
Lie 3rd, 2010 at 3:11 vakare
Nors palikt šį pasaulį per didelis
Netenku, netenku aš jėgų..
Atrodo lyg daužytų tūkstantis dilgelių
O tu vienintėlis silpnas prieš galybę stiprių.
Noriu išeiti iš čia
Noriu nieko nejausti.
Palikt juos išeiti nakčia-
Tada kai sugebės paleisti.
Nieko netrukdomam, niekam negirdimam
Pakilti aukstyn i pauksciu taka.
Ir tik tada kai kunas bus šildomas
Pažvelgt.. Pažvelgt į šią žemę.
Įvertint vertybes esančias joje,
Surasti savo paliktą dalelę.
Grožėtis mylimais,o gal ir ne,
nes ne visiems jutau tą tikrą meilę.
Prisimint senus gerus laikus,
Bet kam gerus o kam ir nelabai.
Ištarti tris paprastus žodžius
Kurie kažkam kruopelę laimės gal suteiks.
Paglsotyt šunį, pašerti katę
Ką jau taip senai dariau.
Suteikti dar kažkam tos laimės,
Kuriam jos prireikia daugiau.
Man jos nereikia – aš tuoj išeisiu.
Nustokit šildyt manąjį tą kūną.
Atsistosiu, tyliai duris praversiu
Ir eisiu, eisiu aš į šviesą.
Kam jums tas kūnas, jei nėra sielos?
Ką jūs darysite su juo?
Aš jums – ne mėsos gabalas,
TIk per vėlai tą supratau.
Dar kart pažvelgti noriu aš į tėtį
I mamą, sesę, seneles.
Supilti juos atsiminimų rėtin
Ir neužmiršti niekados.
Bėda tame, kad per vėlai prisiminiau
“Motulės” Žemės, Meilės teikiamas vertes.
Bet nieko nėra amžino
Aš ne amžina taip pat.
Pati kalta – dabar einu.
Atšalo kūnas mano jau.
Paskutinį kartą aš į jus žvelgiu..
Jau savo medį aš matau.
Nešildykit, prašau, nereikia.
Jau stoviu aš prie pat savęs.
Ne aš, o siela mano
Nori pamatyt kaip šiluma užges.
Per vėlai atsiminiau savo meilę jums
Bet niekas man jos ir nepriminė.
Apdenkit kūną audėklu baltu,
O sielą jūs paleiskite į laimę begalinę.
Ate Mamyte. Ate Tėveli.
Jau viskas. Pabaiga mana.
Stoviu aš prieš savo medį..
Kažkas jau apdengė kūną drobule.
Lie 3rd, 2010 at 3:17 vakare
Noras
Noriu kilt ir nebegrįžt
Noriu smigt ir neišlyst.
Noriu spaust savy akis
Kol spalva iš jų išnyks.
Neliks nieko – tik balta.
Balta sugižusi spalva.
Jos nukris, primins mane
Senai ištirpusiam sniege.
Sniego nėra – jis išnyko,
Nei vieno ženklo nepaliko.
Baltos nebėr ir ji pabėgo
Paskui tirpstantįjį sniegą.
Sniegas žemėj, jos taip pat.
Noriu ten ir aš patekt.
Nežinau kodėl ir kur,
Tik įsmigt. Įsmigt betkur.
Užsisklęst ir pasislėpt,
Nuo kasdienybės tos pabėgt,
Jausmus į šalį ten padėt
Ir savąja laime patikėt.
Norsm inutę, nors dienelę
Noriu bėgt iš paukščių kelio.
Pavirst pabėgele kregžde
ir pasilikt tame krašte.
Kur būsiu AŠ ir AŠ kartu,
Nebus daugiau jokių žmonių.
Nebus nei medžių, nei žvėrių..
Tik AŠ ir AŠ. Tik mes abu.
Lie 3rd, 2010 at 4:33 vakare
Gražu.
Lie 6th, 2010 at 8:27 vakare
o del ko jus norite nusizudyti,del to,kad jum nepasiseke kazkada su mokslu,darbu,ar vienu/a panele??
Lie 7th, 2010 at 1:12 ryte
Kiekvienam žmogus vis kitaip ižgyvena, bet kokią situaciją su kuria atrodo lengva būtų susidoroti kitam, bet pačiam atrodo neįmanoma… Atvirai pasakius, man su mokslu, nei gerai, nei blogai… Niekad dar nesu turėjęs (valstybinio) darbo tad su darbu tikrai ne. O su panele, šitai jau nebesvarbu, visviena aš jai niekad nepatikau ir tai, kai sužinojo, kad galvoju apie savižudybę mano manymu ji mane palaikė kvailiu, nors ir patarė to nedaryti… Atvirai pasakius, gyvenimas man yra nieko vertas… Niekas man nesiseka, kas, kad klasėj gerai mokiaus… Gal aš kada kam rūpėjau, atsakymas paprastas – ne. Tik tada žmogum susirūpinama, kai jis galvoja apie savižudybę… Bet to daryti yra neverta. Jeu geriau kentėti, kad ir kaip skaudu, bet gyventi, o galiausiai už viską atlyginti… Žinoma, tai tik mano nuomonė, bet gyvenimas tarsi kelias, o manasis kelias nuėjo į žvyrkelius, kur vien tik duobės…
Lie 7th, 2010 at 2:02 vakare
o ar bandei ka nors daryti,kad iseitus is tokios situacijos?ar remeisi kitu pagalba?gal viskas istaisoma,visada yra viltis,as tokia vilti turiu,nors jos realizacija beviltiskai menka,bet tai mane palaiko,tas tikejimas,jog kazkada as tai igyvendinsiu ir viskas pasikeis
Lie 7th, 2010 at 3:20 vakare
Į psichologus nesikreipiau, bet buvau rašęs kelis kart ‘Jaunimo linijos’ savanoriams, žinoma gavau patarimų ir buvau nusiraminęs, bet ir vėl grįžo senosios mintys. Beto aš nemėgstu prašinėti kitų pagalbos, jau geriau pačiam viską spręsti…
Lie 7th, 2010 at 3:49 vakare
apsisprendei ka darysi?
Lie 7th, 2010 at 3:57 vakare
Žinoma, kad liksiu čia iki kol visiškai nebesusivaldysiu… Gyvenam tik vieną kart ir nesinori visko taip palikti viską užbaigiant taip…
Lie 7th, 2010 at 4:39 vakare
parasyk savo skype,noreciau placiau pakalbeti,jei zinoma to nori.
Lie 7th, 2010 at 5:48 vakare
Nedažnai būnu prie skype, bet jei norite gerai, skype vardas: kazlas001
Lie 11th, 2010 at 4:57 vakare
Ten tai tikrai geras budas nusizudimui (nustoti kvepuoti). Jei visi ta buda pasirinktu turbut savizudybiu nebeliktu
Zinoma jei ta pati darytu paneses po vandeniu tai sansai pageretu smarkiai… Bet potencialiems savizudziams patarciau pirkti sportini motocikla – mirtis beveik neisvengiama tik niekada nezinosi kada ateis ta lemtinga akimirka …
Lie 19th, 2010 at 10:54 vakare
keista, tiek daug zmoniu cia raso. vieni smerkia, kiti verkia. keisciausia, tai… Kodel gi jus brangieji optimistai sia tema is vis radot, jei taip smerkiat savizudybe, tai ar nekeista kad internete skaitote tokius pasisakymus? tik nesakykit kad sedejot graziame puslapyje ir jums staiga kompas ismete sia tema
kas rasot kad zmones, kurie nori nusizudyt yra zemo intelekto, sorry bet manau kad klystat, kas sakot kad jie bailiai-
pabandykit patys, ar tai tikrai taip lengva.

Straipsniukas blogas?… jus juokaujat!? butent jame pasakoma, kad tai kvailiausias budas, nes inkstinktai musu to neleidzia-na zinoma nebent istreniruosit savo kuna, bet juk tada ir ranku pagalbos nereikes
Taip pasaulis is tiesu yra nuostabiai grazus ir tai galima matyti visur jei tik panoresi, jei noresi matyti tai kas skaudina tave, tai ir matysi “nafta issitepusius juros zinduolius, paukscius nebepajegiancius paskrsti, uzdususias zuveles…, nes vel gi to paties zmogaus klaida ar aplaidumas(kas mus visus taip stipriai ir skaudina)- issiliejusi nafta sulipdo plunksnas, kailiuka, uzkemsa poras ir gyvunelis nebegali kvepuoti…)
zodziu galiu pasakyti tik tiek, kad daugeliui zmoniu bent kyla si mintis, daug tai igyvendina(ir as net kartais jiems pavydziu), o daug kas issigasta butent to fizinio skausmo, kad ir kaip skauda sirdi ranka pries save pakelt sunku
nesizudykit! jei nematot tikslo gyventi pabandykit padeti ne zmonems, o tiems kuriuos zmogus iskaudina, padekit silpnesniems, kurie negali saves apginti. gal tai jums pagelbetu rasti sieloj nusiraminima ir sulaukti to ilgai laukto “isejimo”, kuris pas visus ateis naturaliai, kaip to mes noretume ar nenoretume.
mirtis nebaisi, baisus tik pats procesas, kaip mes iseisim is sio pasaulio
ir P.S. pamastymui…tie optimistai, gudruoliai ir apskritai aukstesnio IQ zmones, kurie smerkiat besizudancius… sakykit, o kartais pas jus klasej ar mokykloj, o gal darbe nebuvo kokio mokinio, kuris issiskirtu is visu, kuri visi uzgauliotu? ir klausymas tame, tai ar brangieji remetes ta ismintim, kuria taip drasiai cia liejat? ar padejot tam zmogui atsikelt, kai ji pastume, ar bent pasaket koki ginanti zodi pries ta skriaudeja?…ar vistik stovjot kaip dauguma ir nieko nedaret?
manau kad skriaudziamu kaip ir skriaudeju daug ir yra visur ir deja deja ne visada atsiranda laiku ir vietoj tas, kuris gali apgint ir neissigandes to stipresniojo, rizikuodamas savimi apgint atstumtaji
Lie 20th, 2010 at 4:28 vakare
Visiski idiotai visi kurie tokias pievas galvojat,uzaukit,prasiciuchinkit,pas psichologus nueikit,nzn gal galva i siena patrankykit kad proteliui vietos atsirastu ?
Ar jus mastot ka snekat???
ir ar zinot,kiek yra tokiu,kurie nori gyvent,bet negali,o va tokie idiotai,delto kad susipyko su tevais ar paliko bernas zudytis nori. debilu gvardija.
bent donoro kortele pasidarykit pries zudydamiesi,tai bent kazkokios naudos is jusu butu. jei protas tiek neisnesa… konkreciai gydytis gydytis ir dar karta gydytis reikia
Rgp 3rd, 2010 at 12:38 vakare
ka jus visi cia malat visiem buna blogai gyvenime visi nuori mirti bet kas is to nueini prie veduko ciut nepalendi po traukiniu patrauke draugai ir vel gerai toliau gyveni susipyksti su kuonuors ir vel mirt nuori pareini tevai pykstasi krauju kanalai namie kam tokio gyvenimo reikia argi vaikai gime kenteti nuo tevu nesamoniu ar netaip yra vaikai mirsta nuo tevu nesamoniu ir barniu nes vaikam atsibosta ziureti viska i tapati nekada vaikai negali nuormaliei atsipalaidot nes tevai viska reguolioja to nedaryk ir ano kam tokio gyvenimo man jau grynaj stovi viskas ir galiu pasakyti nekas nepadies nei vaistai nei jusu kiti dalykai geriausiai galima uzbaikti gyvenima ant veduko nes tikrai viska isbandziau ir po sia diena gyva esu tik kai ant veduko buvau tai tada ciut likau gyva nes draugas patrauke jai ne jis manes nebutu ir butu buve tada geriausia
Rgp 5th, 2010 at 7:31 vakare
Yra dar vienas būdas. Jeigu žinot muzikinius narkotikus žinosit ir šį. Tai 50% mirti. yra kažkokia daina kurios ramiai pasiklausius miršti, bet kai kuriems nieko nenutinka.Nieko daugiau nežinau. Nors norėčiau sužinoti. (:
Rgp 10th, 2010 at 8:13 vakare
Labai daug komentarų, pati visų net neskaičiau. Sry jei kartosiuos
bet nuzsižudyti nekvėpuojant tiesiog valios pastangomis neįmanoma. Nes žmogus pirmiau praras sąmonę nuo deguonies trūkumo negu numirs. Na, o praradus sąmonę, aišku, dings ir valia – pradėsi kvėpuoti… Taigi pasaka be galo, tiksliau su laiminga pabaiga – gyventi toliau. Nemanau kad kartą pabandęs kas nors ryžtųsi vėl.
Rgp 13th, 2010 at 8:29 ryte
gal kas nori kartu nusizudyt?
Rgp 13th, 2010 at 8:43 ryte
O kas tai rengia? Nebloga mintis, bet ar vėl nepakviptų masinę savižudybe?
Rgp 16th, 2010 at 8:11 vakare
Apie mirti svajoju nuo 9 metu! Nebezinau kiek kartu bandziau zudytis ir negaliu suprast kodel man nepavyksta! syki nuejau gyliai i miska ir ten mane rado! atrodo lyg tycia tadien turejau ten but! Iki siol pamenu savo pirmaji bandyma! man buvo 11 gal 12 ir tada suplanavau laika taip, kad tevai spetu mane rasti ir isgelbeti, nes norejau suzinoti ar jiems rupiu! prisigeriau visokiu vaistu kokius tik radau! visa vaistinele isgeriau! man po to buvo taip bloga! istysai vemiau, svaigo galva, skaudejo sonkaulius ir likusius kaulus! ir zinot kokios reakcijos sulaukiau? tevai mane apreke, nes istustinau vaistinele ir jiems teks leisti pinigus vaistams pirkti! tada supratau, kad niekam nerupiu, o snekos apie kazkur esanti zmogu yra pasakos! niekas jusu nelaukia ir niekam jus nereikalingas! cia tik silpnu zmoniu pramanai kurie bijo zudytis ir mirtis! nese3niai isidarbinau ir dabar taupau pinigus, kad surengti sau laidotuves! kai pakankamai turesiu nusizudysiu, kad tevai vel nerektu, kad sukeliu jiems papildomu islaidu…
Rgp 18th, 2010 at 9:37 vakare
sveikuciai. gal jums visai mano nuomone nesvarbi bet manau kad nusizudimas yra kvailas dalykas. juk nuo to nepasidarys geriau. mano drauge bande zudyti nes ja paliko draugas. ar gji verta? jeigu kas noretu sia tema pakalbeti rasykit juratesep@gmail.com arba 862602459
Rgp 19th, 2010 at 4:52 vakare
to evka: jokia ne masine,o geriausia 2zmonem,yra daug graziu pastatu tik rinkis ir isdrysk
to julija,o kiek tau metu?zudytis del tevu?del sitos vienos priezasties?verta?
Rgp 19th, 2010 at 5:43 vakare
aš apie mirtį galvoju jau kokius 3metus. bndžiau 2kartus nusižudyt, bet nepavyko. Vieną kart bandžiau nušokt, bet draugas atlėkė. antrą kart vaistais nuodytis… bet kas iš to… gyvenimas man netekęs prasmės jau nežinia kiek metų.. vis jieškau į ką įsikabint, bet… kuo toliau gyvenu tuo blogiau.. pavargau aukt KAŽKO, ko nesulaukiu. betką atiduočiau už bent vieną dieną, kurią viskas, apsoliučiai viskas būtų kitaip.. visiškai nepatiriu laimės ir džiaugsmo, many tik tamsa, pyktis,kerštas,prakeiksmas. Nebežinau ką daryt ir ko griebtis. Man vis nesiseka. Ir neesu aš nei emo nei gotė nei kažkas panašaus. Esu tik žmogus, kuriam nesiseka. Bet, jau pradedu abejot, kad aplinkiniai žino, kad aš esu ŽMOGUS. va tai skaudžiausia. Manęs vis nenustoja skaudint.. Aš pradėjau suprast savižudžius. Žinau, kad tai daros vis labiau nepakeliama… Smagu tiem, kas sugeba atrast ramstį gyvenimę ir turi žmogų, kuris suprastų.
Rgp 19th, 2010 at 6:41 vakare
o kas konkrecia tau agony nesiseka viskas gi negali nesisekti?nesureiksmink taip visko,gal pabandyk bet ka pakeisti,bent viena diena!!!
Rgp 19th, 2010 at 7:57 vakare
kad jau nežinia kiek laiko bandau ką keist, ar bent susitaikyt su tuo, bet nesigauna. Nesiseka santykiai su tėvais, mokykloje, meilėje, su ‘draugais ir šei, bendravime su žmonėm …(manau, tai yra pats pagrindas) Nesiseka nei vienoj srity.O vienai būt ne taip ir lengva. Ypač kai į galvą braunas blogos mintys ir klausimas KODĖL.
Rgp 20th, 2010 at 11:53 ryte
agony gali duoti savo emial,arba skype geriau,galetume labiau isigilinti i esama situacija:)
Rgp 20th, 2010 at 12:06 vakare
Agony, suprantu Tave, nes ir man taip yra buvę ir visdar tebėra… O žudytis tikrai neverta, tereikia rasti, kam visa tai išsipasakoti… Nors ir gyvenimas vien tik pilkas jame atsiranda truputėlis laimės, tereikia jos šiek tiek palaukti…
Rgp 20th, 2010 at 6:43 vakare
purpleStripe336@gmail.com
Rgp 22nd, 2010 at 8:55 vakare
Man 24 metai! o tevai tikrai nera ta priezastis! ir sneketis daugiau nebenoriu su nieko! neverta, nes visi su kuo tik pasisneku tai pasiziuri kaip i durna ir viskas! kas is tu sneku? as daug masciau, viska racionaliai pasveriau, apmasciau! juk zmogus gimsta tam, kad mirtu tai kam laukti 100 metu kai jau pats i tualeta nueiti nebegalesi?! visi juk mirsim! tokia zmogaus gyvenimo prasme! tai kam laukti?
Rgp 22nd, 2010 at 10:01 vakare
As bandziau,stengiausi kazka pakeisti,kad butu man geriau,bent maza prasme gyventi,nu bet nezinau vis eina tik blogyn..Atrodo,kad niekada daugiau nebus sviesiu dienu..O ir tevai,kai suzinojo,kad bandziau nusizudyt isvadino pamisele,nesveika..Po to su manim bande sneketis,bet kas is tu kalbu,nieko jos nekeicia,o ir vaikystej kai man buvo labai blogai kiek pamenu absoliuciai nieko nedare,as pati save isgelbejau..Kartais as nesuprantu tu tevu,sako myli,bet nesistengia savo vaikui padeti..Vietoj to,kad pasistengtu suprasti,ir padeti,tik kaltina,jog gadinu jiems nervus,ir tik trukdau..
Rgp 22nd, 2010 at 10:13 vakare
Hm. man irgi tėvai sako kad jiems trukdau ir visos bėdos tik per mane.
Rgp 23rd, 2010 at 9:51 ryte
Tikriausiai nėra tokių tėvų, kurie taip nesakytų…
Rgp 23rd, 2010 at 10:20 ryte
yra. yra ir blogesnių, yra ir gerų.
Rgp 24th, 2010 at 12:34 vakare
tai nesamone
Rgp 24th, 2010 at 12:35 vakare
gyvenimas yra sunkus ir turetume priimti jo siunčiamus išbandymus o ne žudytis ar panašiai
Rgp 24th, 2010 at 12:36 vakare
nors kartais ir pati noriu nusižudyti bet niekaip negaliu pakelti prieš save rankos
Rgp 24th, 2010 at 6:21 vakare
Viso gero, žmonės, linkiu jukms visiems gero gyvenimo. Jau pasiruošiau 5 dėžutes antibiotikų, pusę butelio degtinės, taigi, viskas paruošta. Tikuosi, tiek pakaks nusižudyti. Nesvarbu, kas valdo šį pasaulį, bet aš nebenoriu daugiau egzistuot šioje piktų, pavydžių, blogų žmonių apsuptyje, žinau, kad nieks manęs nepasiges. Tikiuosi, atgimsiu kokiu medžiu ar akmeniu, nes žmonės šiandien baisesni už žvėris. Be to, autorius galėtų parašyt tikrų savižudybės būdų, o ne žaidimų.
Rgp 24th, 2010 at 9:57 vakare
nesuprantų tų žmonių kurie rašo, kad dabar žudysis.. Gyteikal-tau neatrodo kad tu tik nori dėmesio? duodu 98proc kad tu dabar sveikas,gyvas.. nk nesakau, man irgi nelengva. rašau čia vien todėl, kad man idomu kaip ir dėl ko nori žudytis kiti. gal susipažinę ar pan sugebėtume bent lašą vieni kitiem padėt, na bent jau suprast, ko neimanoma gaut iš realiai pažystamų žmonių.
Rgp 25th, 2010 at 10:51 ryte
gyteikal tu idiotas , bent jau pasakyk del ko nori zudytis tu esi skystalas gyvenime dar daugiau sunkuu negu dabar ir tik kai istiks kokia beda tu iskart zudysies?
Rgp 28th, 2010 at 1:21 ryte
Kiek žmonių atiduotu bet ką,kad išmainytu bet ka gyvenime, kad tik galėtų su jumis pasikeisti vietomis! už galimybe matyti, girdėti, kalbėti, vaikščioti, turėti normalia išvaizda, ir bendrauti su normaliais žmonėmis, turėti šeima, mylimus ir mylinčius tave žmones.. galimybe dirbti ir užsidirbti, ar kada pagalvojot, koks jausmas yra pirma karta pamatyti daiktą, kuri visada tik lietei, ir niekada neįsivaizdavai, kokios spalvos yra spalvos, kurios tau reiškia tik zodi, pvz rožine, bet tu nežinai kaip ji atrodo.. ?!!
Tad mielieji pagalvokit ar jums tikrai taip blogai…?!!!
Rgp 28th, 2010 at 3:54 vakare
teisingai darius sako cia daugiausiai ir rasineja nepilnameciai,kurie jauciasi labai daug patyre gyvenime…
Rgp 28th, 2010 at 11:10 vakare
Nevisuomet amžius reiškia, kad nesi patyręs…
Rgp 29th, 2010 at 11:49 ryte
PATIKEK manimi evka,tai daug ka reiskia!tik tu dabar to nesupranti,nes tavo pasaulio pazinimas dar labai siauro profilio,cia tik pasamone byloja,kad daug ka supranti,sulauk,bent jau 22metu,o tada kalbek,tavo metu as panasiai masciau,o dabar viskas kardinaliai pasikeite,visada atrodo,kad musu esamos problemos yra pacios blogiausios,bet taip NERA.
Rgp 29th, 2010 at 4:46 vakare
Aš ne tai turėjau omenyje. Bet aš pilnai sutinku su tuo ką pasakėte.
Rgp 30th, 2010 at 12:15 vakare
Mane negazdina pats budas ,mane gazdina i kur iseisiu,ir kas toliau?ar as isitrynsiu? kur suvokimas?,bet faktas yra vienas is ten kelio atgal nera.
Rgp 30th, 2010 at 8:39 vakare
O ką daryt, jei nori, bet bijai?
Rgs 2nd, 2010 at 1:31 vakare
Manau reike kazkokio ginklo,praeitu baime,staigi mirtis,bet kaip jy gaut….
Rgs 2nd, 2010 at 3:38 vakare
Sveiki, nepykit, bet esate kvailiai kurie negali rasti iseities is susidariusios padeties, visada yra iseitis, tik gal ne visi jau ja randa arba savo taip sakant “skausme” nesugeba jau arba jau ir net nenori jos ieskot. Kai nusizudysit visi tik sakys koks kvailys, eme ir pasikore, parodykit, kad nesate kvailiai!, kad nesate niekas!, kad kazka sugebate!, parodykite, kad jums reik meiles ir silumos! Jeigu jums nieks nepadare nieko gero tai padarykit patys kamnors kazka gero, padekit tiem kam reikia pagalbos, ir uztikrinu jus, kad susirasite tikru,jus gerbianciu draugu, kuriems jus rupesite ir jus myles ir tada gal pajusite, kad gyventi yra gera. Gyvenimas gi nuostabus!!!!!!!!!!! Pats noreciau gyvent amzinai, nes gyvenu tik karta ir dziaugiuos man duotu sansu, progra pagyventi, pajusti maisto skoni, ikvepti gryno oro, pajusti geliu bei medziu kvapa, matyti spalvas, matyt kaip sypsos vaikai, jausti kaip lietus krenta man ant galvos, juk tada jauciu kad esu gyvas ir niekad nenoreciau sito netekt. Kazkaip nesuprantu as jusu..
Gi antro sanso nebus, po mirties nieko nebus, bus tik tustuma kurios jus net nejausite, jusu nenebus taip kaip ir tu kurie dar negime, praeis kazkiek laiko ir is jusu nei zymes neliks siam pasauli, nieks jusu neprisimins, argi sito jus norite? Buti niekuo? ar tik atkersit kazkam norit, parodyt kaip jis tave iskaudino, kad poto kaltintu save del tavo mirties?
Visa tai nesamone!!!!
Gyvenkim, mylekim, rupinkimes viens kitais ir pajusite ka reiskia but laimingu, daugelis kitu zmoniu tai ivertins ir gerbs jus uz tai. Veikite dbr, nieko nelaukite!! Susiraskite bendramynciu kuriem irgi gal taip pat sunku kaip ir jums, dviem gi lengviau rast iseit.
Bukite stiprus!!!!
Tai kas musu nenuzudo padaro tik stipresniais.
Tikiuos neveltui tiek rasiau ir bent dalys jusu pasiziures pro langa, i tame lietuje ir purve pamatys bent kazka gero, iseikit i lauka, pajuskite ka reiskia lietus krentantis jums ant galvos, suslapkite iki paskutinio siulo, ir grize namo persirenkite sausais drabuziai ir pajuskite kaip gera isgert karstos arbatos.
Sekmes zmones jum visiem, nedarykite kvailisiu ir negalvokite apie blogus dalykus, raskite sau uzsiemima, hobby kuris jus priverst pamirsti viska kas bloga. Iki
Rgs 2nd, 2010 at 6:19 vakare
taip zmones manau kad jums reikia pagalvot ar verta zudytis? kodel visi taip nori zudytis? ar jus manot kad anapus yra geriau ? kazin as nzn nes ten nebuvau. bet manau kad neturetumet zudytis ir panasiai reikia kovot gyvenime o ne pasiduot kaip kokie skystalai ir zudytis. Nors is dalies suprantu jus zmones ir pati norejau zudytis. Kai kiekviena karta iskildavo kokia nors problema visada norejau nusizudyt bet kai ta problema išsispresdavo as nebenoredavau zudytis. Tada as ir supratau kad tai buvau silpnumo akimirka
kad geriau gyventi kiek tau lemta, o kai ateis laikas tai ateis.
Rgs 3rd, 2010 at 7:28 vakare
Vieni gyvena-kiti ne. Taip jau yra. čia kiekvieno asmeninis sprendimas.
Rgs 6th, 2010 at 1:24 vakare
Tas žmogus, pasirašęs gyteikal slapyvardžiu dabar guli ligoninėje be sąmonės.